Sinne meni se viimenenki yrityskierto.. *turhis*

Sellaset kivut taas alkaa että oksat pois joten onpi menkat alkamassa ihan just. Ja tää oli se meidän vika yrityskierto, nyt se on vaan lopullisesti vaan tunnustettava että toista meille ei tule, ei vaikka kuin yrittäs.

Ja syy tähän lopullisuuteen on se et mul on 1,5 vko:n päästä kohdunpoistoleikkaus pahan endon takia.

Kyllähän tää tilanne on ollu tiedossa ja oon ollu ittekki tosi skeptinen raskautumisen suhteen mutta kyllä tässä nyt vähän sellanen haikee olo on.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauanko teillä oli yritystä? Oletko aivan varma poistosta, siis ihan ehdottoman varma? Jos kuitenkin teillä on nyt ollut yritystä niin... No ei ole mun asia :hug:
Nyt puol vuotta erittäin aktiivisesti. Ja viimesen neljän vuoden aikana on yritetty moneen kertaan, mun endohoitojen välillä.

Ja kyl mä varma oon siitä leikkauksesta. Ei näitä kipuja jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jospa ne kivut olisikin valemenkkakipuja... Mulla ei ole koskaan ollut niin kova tmenkkakivut kuin just ennen kuin plussasin.. Tsemppiä kuitenkin, kävi miten kävi..
En jaksa uskoo.. Ihan samanlaista on ku viime kuussaki.. Karseet kivut alko yöllä ja sillon aattelin et kohta alkaa. Niinhän ne aamulla alko ku ylös nousin.

voimia
Anteeksi, tämä on vähän ohi aiheen, mutta kuinka helposti lääkärit suostuu tuohon? Kuitenkin kun jo sterilisaation saaminen on vaikeaa niin tuossa saa varmaan aika kauan kärsiä ja kaikkea muuta kokeilla. Nyt vaan rakastatte sitä yhtä kahta kauheemmin ja sä pääset nauttimaan elämästä ilman toistuvaa kipua :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja voimia:
Anteeksi, tämä on vähän ohi aiheen, mutta kuinka helposti lääkärit suostuu tuohon? Kuitenkin kun jo sterilisaation saaminen on vaikeaa niin tuossa saa varmaan aika kauan kärsiä ja kaikkea muuta kokeilla. Nyt vaan rakastatte sitä yhtä kahta kauheemmin ja sä pääset nauttimaan elämästä ilman toistuvaa kipua :hug:
Tosi nihkeesti suostuvat. Mulla on tätä sairastamista takana nyt 13 vuotta (oon 32 v.) ja viime joulukuussa laittoivat leikkausjonoon kun jouduin naikkarin osastolle kivunhoitoon. Kaikki muu on jo kokeiltu eikä lääkäri ollu enää suostuvainen edes skopiaa tekemään koska ne ei mulle pahemmin auta.

Joo ja suunnattoman onnellinen mä oon että me saatiin tuo yks pikku-prinsessa. Sekin ku oli niin pitkän matkan takana :)

Yhteistyössä