Sinkut, miten te tyydytätte seksuaaliset tarpeenne? Moralistit voi pysyä poissa tästä ketjusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minusta seksissä on tunteet jotta se on hyvää. Muuten se on vain toisen kanssa masturboimista tai runkkaamista "toisella". Sekä itsetunnon kohotusta ja hyväksynnän hakemista.

Eikö ole turhauttavaa, että kun alkaa tehdä mieli niin sitten pitää miettiä missä ja koska sen vakipanon sitten voi nähdä? Seksiä joko heti tai sitten omat neuvot käyttöön!

Dildot vaan lämpimään veteen, tuntuu lämpimältä ja jaksaa kauemmin kuin mies keskimäärin.

[QUOTE="Mies";25709704]Näin miehenä minun on kyllä vaikea hahmottaa naisten seksuaalisia tarpeita. Vaimollani niitä ei ainakaan ole! ;)[/QUOTE]

Ja vielä vaikeampaa ymmärtää miksi ihan pelkästä naimisesta täytyy tehdä näin ihmeellinen häslinki ja sotkea siihen kaikki ihastumiset yms. mukaan.

No näytellään vaan vanhaan malliin, eipä tämä maailma taida tästä miksikään muuttua. Ja feikattuja ne naistenkin orkut yleensä on.

Ei se kovin omituinen ajatus ole. Neitsyys on hyvin häilyvä käsite. Jotkut pitävät neitsyenä esim. anaaliyhdyntää tai suuseksiä harrastanutta. He siis ajattelevat, että nainen on niin kauan neitsyt, kun hänellä on immenkalvo. Monet muut ajattelevat, että neitsyys menee kun harrastaa seksiä. Mutta mitä kellekin on seksi? Riittäkö suutelu, hyväily tai suuseksi neitsyyden menettämiseen? Entä jos sormettaa immenkalvonsa puhki? Onko sitten enää neitsyt?

No on omituinen ja naurettava kysymys. Sillä logiikalla kuka tahansa pikkutyttö on sitten voinut menettää neitsyytensä. Jos lasketaan kaikki itsetyydytys. Immenkalvohan voi monesta syystä rikkoutua vaikkei edes itsetyydyttäisi tai harrastaisi seksiä. Joillain harvoilla ei sitä ole. Se onkin sitten toinen kysymys, millainen seksikokemus täytyy olla takana, että voidaan ajatella neitsyyden menneen. Kyllä siihen nyt silti jokin seksikokemus toisen kanssa tarvitaan.

[QUOTE="äijä";25713994]Ja vielä vaikeampaa ymmärtää miksi ihan pelkästä naimisesta täytyy tehdä näin ihmeellinen häslinki ja sotkea siihen kaikki ihastumiset yms. mukaan.

No näytellään vaan vanhaan malliin, eipä tämä maailma taida tästä miksikään muuttua. Ja feikattuja ne naistenkin orkut yleensä on.[/QUOTE]

No jos ei kiinnosta seksi sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan ei tunne mitään, yksinkertaista. :p Mua lähinnä ällöttää ajatus sellaisesta.

[QUOTE="äijä";25716156]Kun käsitin että nyt kyse seksiseurasta, niin mitä siinä tunteilla? Kai sitten naisen pitää olla ihastunut dildoonsakin jos seksi ilman tunteita ällöttää?[/QUOTE]

Täysin eri asia. Ei voi verrata omaa kivaa ja seksiä toisen ihmisen kanssa. Mulla ei ole mitään tarvetta päästää jotain tuntematonta ja merkityksetöntä ihmistä niin lähelle itseäni enkä suoraan sanoen osaisi edes välittää vieraan ihmisen seksuaalisesta nautinnosta. Mun seksuaalisuuteen nyt sattuu liittymään tunteetkin. Olen kokonaisvaltainen ihminen. En halua enkä osaa erottaa niitä toisistaan. Kehitä rauhassa asiasta ongelma. :D

• Tykkää
Reactions: Sanna80
mä olen ollut sinkku 8kk ja en pysty kyllä oleen ilman seksiä joten baarista haen sitten sitä,omaa kivaa en tykkää harrastaa. Mä haluisin seksiä lisää yhen yhden yön tyypiltä mutta koska olen erittäin ihastunut siihen niin ei ehkä kannata koska satuttaisin vaan itseäni siinä. sitten mulla on sellanen yks tyyppi jonka luona olen ollut muutaman kerran mutta seksiä meillä ollu vaan kerran,todettiin yhteistuumin et seksi meijän välillä ei oikein onnistu.Muuten ollaan sitten vaan oltu kainalokkain ja hoidettu hommat käsin.Vaikka ei meillä sit seksi onnistu niin pystytään tehä toisinkin toisemme tyytyväisiksi koska seksiä saadaan kuitenkin kumpikin muualtakin.

Vakipano-systeemeitä on tullu kokeiltua enemmän ja vähemmän hyvällä menestyksellä. Suurin riski noissa on se, että jää notkumaan yhdessä enemmänkin kuin sänkyhommien ajan ja sit jompikumpi ihastuu ja toinen ei todellakaan halua enempää. Mutta hyvin toimiessaan erittäin onnistunut systeemi, jos/kun molemmat tietää missä mennään eikä halua suhdetta ja/tai toinen on ns. mahdoton tapaus suhdetta silmälläpitäen.

Vakipano-systeemeitä on tullu kokeiltua enemmän ja vähemmän hyvällä menestyksellä. Suurin riski noissa on se, että jää notkumaan yhdessä enemmänkin kuin sänkyhommien ajan ja sit jompikumpi ihastuu ja toinen ei todellakaan halua enempää. Mutta hyvin toimiessaan erittäin onnistunut systeemi, jos/kun molemmat tietää missä mennään eikä halua suhdetta ja/tai toinen on ns. mahdoton tapaus suhdetta silmälläpitäen.

Varmaan toimii, jos kumpikaan ei ole ihastunut tai, jos molemmat on, mutta eivät halua mitään sitovampaa seurustelusuhdetta. Joku tuossa aiemmin oli sitä mieltä, ettei seksiä sisältävä suhde voi onnistua, jos ollaan ihastuneita, mutta voihan se olla, ettei kumpikaan halua tiivistä parisuhdetta. Ongelmia tosin varmaan tulee jos/kun se suhde pitää lopettaa toisen tai molempien löytäessä jonkun, jonka kanssa haluaa perinteisemmän parisuhteen. Olettaen, ettei eletä avoimissa suhteissa.

[QUOTE="äijä";25716156]Kun käsitin että nyt kyse seksiseurasta, niin mitä siinä tunteilla? Kai sitten naisen pitää olla ihastunut dildoonsakin jos seksi ilman tunteita ällöttää?[/QUOTE]

Saattais toimiakin jos tässä maassa olisi edes kohtuullisesti hyvännäköisiä nuoria miehiä. Sillä ulkonäköhän siinä vaiheessa merkitsee eniten jos seksiä vain haluaa saada.

Ehkä parempi itselleni ettei niitä pantavannäköisiä uroita juuri ole. :D

Saattais toimiakin jos tässä maassa olisi edes kohtuullisesti hyvännäköisiä nuoria miehiä. Sillä ulkonäköhän siinä vaiheessa merkitsee eniten jos seksiä vain haluaa saada.

Ehkä parempi itselleni ettei niitä pantavannäköisiä uroita juuri ole. :D

Mä oon vaativampi, kun kokonaisuuden pitää natsata. :D Ei mua saa kiinnostumaan pelkällä ulkonäöllä. Tää on huono asia siinä mielessä, että pitää elää puutteessa, jos ei ole ihastunut ja saa vieläpä vastakaikua. :D

Tää seksi ilman parisuhdetta on mulle jo semmonen "myönnytys". :D Aiemmin olin tiukasti sitä mieltä, että vain parisuhteessa. Nyt ehkä kävis sellainen "seksisuhdekin", jos vaan olisin ihastunut, mutten haluaisi ko. ihmisen kanssa parisuhdetta. Vieläkin haluaisin ennemmin sen parisuhteen, mutta täytyy sitä vähän löysätä periaatteita, kun ihastuu niin harvoin (puhumattakaan, että saisi vastakaikua). Muuten saattaa joutua olemaan vuosikausia ilman. :D Puhtaat seksisuhteet on toistaiseksi ihan nou-nou. :D

Miksi joidenkin on niin vaikea tajuta, että ihmiset on erilaisia? Toiset voivat olla seksisuhteessa ihastuneenakin ja kaikki eivät halua harrastaa seksiä ilman tunteita. Kun joku tässäkin ketjussa urputtaa, miksi ne pitää sotkea keskenään.

Yhteistyössä