Sinkku-äiti Hinni otti silikonit.

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
ms paavo
Ai mä oon kyllä kade...mun pussi ei antais periksi silikooni tisseille :whistle: Mä oon miettiny että oishan se aika jees, että kun makaa selällään, ni ne ei ois kainaloissa :p
 
Vauhtityttö
Mikäs siinä jos kokee itsensä paremmaksi tissijobin jlk. Tuskin kihlatullakaan mitään valittamista tilanteesta on kun saa itsekin jotakin uutta Hinnistä:D Oikeassa tosin olet siinä mielessä että kaunis nainen oli ennen jobiakin mutta eihän me sen tissejä nähyt...eihän;) Hinni tekee niinkuin Hinni parhaaksi näkee, mitäpä me siihen puuttumaan:)
 
hmm
ja ei ne fileet paljon auta jos muuten ei ihmissuhteet toimi. Kyllä siinä tarvitaan vähän muutakin kun 3dl silikonit. Ja alastonkuvat lehteen? Saanut auringonpistoksen? Ei ihan fiksua todellakaan, mitä lapsikin saa koulussa kuulla :(
 
nunna
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ja ei ne fileet paljon auta jos muuten ei ihmissuhteet toimi. Kyllä siinä tarvitaan vähän muutakin kun 3dl silikonit. Ja alastonkuvat lehteen? Saanut auringonpistoksen? Ei ihan fiksua todellakaan, mitä lapsikin saa koulussa kuulla :(
kuinkahan suuret rinnat sillä nyt on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten mä arvasinkaan että täällä ruoditaan tätä asiaa.

Kun ette asioista tiedä, niin voisitte edes kerran ymmärtää pitää päänne kiinni. Eikös?
No ruoditaanhan täällä kaikkea muutakin? Miksi tää nyt "osui ja upposi"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten mä arvasinkaan että täällä ruoditaan tätä asiaa.

Kun ette asioista tiedä, niin voisitte edes kerran ymmärtää pitää päänne kiinni. Eikös?
No ruoditaanhan täällä kaikkea muutakin? Miksi tää nyt "osui ja upposi"?

Ei osunut eikä uponnut muuten, mutta jotenkin kyllästyttää aina lukea kun täällä haukutaa ihmisiä ketä ei tunneta eikä tiedetä asioiden taustoja jne.
 
voi elämä
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten mä arvasinkaan että täällä ruoditaan tätä asiaa.

Kun ette asioista tiedä, niin voisitte edes kerran ymmärtää pitää päänne kiinni. Eikös?
No ruoditaanhan täällä kaikkea muutakin? Miksi tää nyt "osui ja upposi"?

Ei osunut eikä uponnut muuten, mutta jotenkin kyllästyttää aina lukea kun täällä haukutaa ihmisiä ketä ei tunneta eikä tiedetä asioiden taustoja jne.
sua nainen!!!! Sä se jaksat meuhkata kavereittesi "yksityisyydestä" kun itse laulavat itsestään KAIKEN lehdistöön. Mitä hemmetin moraalitonta on puida tätä asiaa täällä, ihminen on itse itsensä ja asiansa julkisuuteen saattanut, omalla vastuulla.
 
vieras
Pamppelsson tuntee Hinnin. Ja asiaan, se on kai Hinnin oma asia, ei liikuta minua, jos joku ottaa silarit ja Hymy kuvaa. Itse en ottais, enkä menis alasti Hymyyn, mutta jos joku niin tekee, niin so what.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miten mä arvasinkaan että täällä ruoditaan tätä asiaa.

Kun ette asioista tiedä, niin voisitte edes kerran ymmärtää pitää päänne kiinni. Eikös?
No ruoditaanhan täällä kaikkea muutakin? Miksi tää nyt "osui ja upposi"?

Ei osunut eikä uponnut muuten, mutta jotenkin kyllästyttää aina lukea kun täällä haukutaa ihmisiä ketä ei tunneta eikä tiedetä asioiden taustoja jne.
sua nainen!!!! Sä se jaksat meuhkata kavereittesi "yksityisyydestä" kun itse laulavat itsestään KAIKEN lehdistöön. Mitä hemmetin moraalitonta on puida tätä asiaa täällä, ihminen on itse itsensä ja asiansa julkisuuteen saattanut, omalla vastuulla.
En meuhkaa kavereiden yksityisyydestä yhtään sen enempää kun ei-kavereiden yksityisyydestäkään. Mutta sitähän sinä et tiedä.
 

Yhteistyössä