Sinisilmäiset vaimot kuvittelevat miestensä olevan uskollisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";29190807]Tosiasia kuitenkin on, ettei se mies tyydy siihen, vaan hakee sitten jostain muualta. Vaimo saattaa tyytyäkin, mutta mies välttämättä ei. Näin se vaan menee, ikävä kyllä.[/QUOTE]

Aika ympäripyöreästi sanottu. Joku saattaa, mutta ehkä ei sittenkään, joku välttämättä ei, mutta ehkä sittenkin voi. Eikö se nyt ole ainoa varma juttu, että kaikki on epävarmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29190825:
Aika ympäripyöreästi sanottu. Joku saattaa, mutta ehkä ei sittenkään, joku välttämättä ei, mutta ehkä sittenkin voi. Eikö se nyt ole ainoa varma juttu, että kaikki on epävarmaa.

Näinhän se on. Tein tämän aloituksen vain siksi, kun välillä pistää silmään jonkun hehkutus siitä kun satavarmasti kuvittelevat tietävänsä, ettei heidän siippansa IKINÄ petä. Tällainen naiivius ihmetyttää ja huvittaa.

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="aapee";29190838]Näinhän se on. Tein tämän aloituksen vain siksi, kun välillä pistää silmään jonkun hehkutus siitä kun satavarmasti kuvittelevat tietävänsä, ettei heidän siippansa IKINÄ petä. Tällainen naiivius ihmetyttää ja huvittaa.[/QUOTE]

No anna heidän olla siinä onnessaan! Miten se sinun persettä nyppii? He joko saavat pitää sen onnensa ja ovat oikeassa (toivottavasti) tai sitten tullaa rytinällä alas pettymyksen edessä (mitä emme toivo vai mitä?) ja se on sen ajan murhe.

Mä uskon ja luotan ettei mieheni mua pettäisi, mutten voi koskaan toisesta olla varma. Mutta en pilaa meidän hyvää ja onnelista elämäämme epäilemällä ja pelkäämällä.
Jos mies ottaa ja pettää ja siitä paljastuu niin saanpahan ainakin sanoa eläneeni unelmaani 10 vuotta. Jo joutaa sitten pettyäkin ja katkeroitua ;)

[QUOTE="aapee";29190838]Näinhän se on. Tein tämän aloituksen vain siksi, kun välillä pistää silmään jonkun hehkutus siitä kun satavarmasti kuvittelevat tietävänsä, ettei heidän siippansa IKINÄ petä. Tällainen naiivius ihmetyttää ja huvittaa.[/QUOTE]

Jokainen voi kuolla vaikka tänään, silti emme tuo esiin puheessa tätä epävarmuutta. Joku voi sanoa satavarmasti tekevänsä jonkun asian, vaikka tulevansa lapsen näytökseen, vaikka asia ei ole täysin varma.

Niin kyllä ksikki sen tajus jo alusta asti, että toisten onnellisuus kaivelee sua.

Niin kyllä ksikki sen tajus jo alusta asti, että toisten onnellisuus kaivelee sua.

Ketään tuskin toisten onnellisuus kaivelee. Tiedostan että ap varmasti hiukan provosoiden halusi kaikkien päivää piristää :)
Mutta pakko on hiukan yhtyä tuohon mitä ap kirjoitteli.
Valitettavasti olen sivusta seurannut muutaman tuttavan miesten touhuja. Nämä jutut ovat tulleet minulle ilmi aivan vahingossa, ja se on oikeasti kauheaa kuinka jonku vaimo kertoo silmät säihkyen "meidän Martti just soitteli Espajasta siellä se golfaa". Vaikka tiedän totuuden olevan hyvinkin toisenlainen...

Ketään tuskin toisten onnellisuus kaivelee. Tiedostan että ap varmasti hiukan provosoiden halusi kaikkien päivää piristää :)
Mutta pakko on hiukan yhtyä tuohon mitä ap kirjoitteli.
Valitettavasti olen sivusta seurannut muutaman tuttavan miesten touhuja. Nämä jutut ovat tulleet minulle ilmi aivan vahingossa, ja se on oikeasti kauheaa kuinka jonku vaimo kertoo silmät säihkyen "meidän Martti just soitteli Espajasta siellä se golfaa". Vaikka tiedän totuuden olevan hyvinkin toisenlainen...

Miksi sä et sitten kerro niille? Aika ilkeää sinulta jos kerran tiedät.

Itse olin sinisilmäinen siihen asti kunnes mies tuli ilman konkreettista syytä epäluuloiseksi mun suhteen. Saas ny nähdä kumpi meistä kuolee ekana... Tehdäänkö vedonlyönti?

? ??? ????? ??? ????? ?? ??????? ) ????? ?????????? ??????????. ???????? ???????? ????? ? ?????? , ???????? ?????????????. ??????? ? ???????? ?????????? ????? ? ??????? ? ????????????. ????? ???????? ???????????. ? ?? ?????????? ???? ???? ????????) ???? ??????????.

Yhteistyössä