Sini Sabotage: LEVIKSET REPEE??

  • Viestiketjun aloittaja Kukkeli
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Anonyymi";28757033]Puhuu etelää=mies nuolee muijan pilluu
Levikset repee=muija laukee
Et oo tyttö entinen kenenkään.. et kai sä voi olla kenenkä entinen tyttö ku oot jätkä
Kenen huulil on tällä kertaa sabotage.. Voittekin varmaan jo päätellä itse..[/QUOTE]

muuten hyvä mut se laulaa kyl et "et oo tietty entinen kenenkään" :)
 
"milli"
Kuulin kyseisen biisin tulkinnan radiosta kerran, ja menee näin:

Vaikka toi sun meno o aika vetelää (ei seiso, on vetelänä)
Ja et oo tietty entinen kenenkään
Mut ainaku sä puhut sitä etelää (antaa suuseksiä naiselle)
Se saa mun levikset repeemää (saa orgasmin)

Tosiaan "puhua etelää" ei tarkota stadin slangia, vaan on tullu englannin kielestä, ja tarkoittaa suuseksin antamista.
 
"vieras"
Sini Sabotagen megahitistä kohu – totuus biisin merkityksestä

02.08.2013 15:46

Muusikko Sini Sabotagen Levikset repee -biisin sanoitukset ovat
herättäneet osassa kuulijoita ihmetystä. Laulajatar paljastaa MTV3.fi:lle mistä kappale oikeasti kertoo.

Idols-tuomarina syksyllä nähtävän Sini Sabotagen suursuosioon noussut hittibiisi Levikset repee on aiheuttanut kummastusta osassa kuulijoissa. Kappaleen sanat kun ovat hyvin monitulkintaiset.

– Olen hyvin tietoinen kohusta. Minulta kysellään usein Facebookissa ja fanisivujen kautta kappaleen taustoista ja sanojen merkityksestä, Sini Sabotage myöntää.

Eräissä nettikeskusteluissa on väitetty, että kappaleessa esiintyvä termi "puhua etelää" viittaa Pohjois-Suomessa roisiin seksuaaliseen kanssakäymiseen.

– En todellakaan tiennyt! Minulla oli hyvin kiltit tarkoitusperät kappaleelle, jossa hyödynnetään stadin slangia, Sini Sabotage nauraa kappaleensa saamalle huomiolle.

Laulaja haluaa korjata väärinkäsityksiä kappaleensa sanomasta. Biisi on esittäjänsä mukaan kokonaisuudessaan tarina hunsvottikundin kesyttämisestä.

– Levikset repeää -termi viittaa siihen, että on vaan niin hyvä ja kova meininki.
 
ösdhgöiobv
[QUOTE="vieras";28806803]

– En todellakaan tiennyt! Minulla oli hyvin kiltit tarkoitusperät kappaleelle, jossa hyödynnetään stadin slangia, Sini Sabotage nauraa kappaleensa saamalle huomiolle.

Laulaja haluaa korjata väärinkäsityksiä kappaleensa sanomasta. Biisi on esittäjänsä mukaan kokonaisuudessaan tarina hunsvottikundin kesyttämisestä.

– Levikset repeää -termi viittaa siihen, että on vaan niin hyvä ja kova meininki.
[/QUOTE]


Paskanmarjat, taitelijalla on omat vapautensa (myöskin puhua ja olla puhumatta totta).
Chisulta kysyttäessä mitä tarkoittaako hänen laulunsa sanat "takaovea en ole lukinnut jos sitä mieluummin haluat käyttää" hän vastasi näin "yksikään tulkinta ei ole väärä".
 
hehheksl
Chisulta kysyttäessä mitä tarkoittaako hänen laulunsa sanat "takaovea en ole lukinnut jos sitä mieluummin haluat käyttää" hän vastasi näin "yksikään tulkinta ei ole väärä".

Reps
 

Yhteistyössä