Olen käsityöalan yrittäjä. Olen lapsesta asti tehnyt kaikenlasia käsitöitä ja olen hankkinut alan koulutuksen( 6v.), ainut huonopuoli on että työllä vaan ei elä.
Lastentarhanopettaja. Nyt olen tosin ollut kotona 1,5 vuotta kun neljäs lapsi syntyi. Uusi äitiysloma alkoi kolmisen viikkoa sitten ja viidettä odotellaan syntyväksi. Kiire ei ole palata töihin, koska tykkään myös olla kotona lasten kanssa. Tätä aikansa ja sitten takaisin palkkatyöhön, josta nautin suunnattomasti
Siivooja mies.. 30v työkokemus.. Erilaisten yritysten lliiketilojen sekä hotellien siivoojana.. Rakastan työtäni..Asiakkailta tullut kautta rantain hyvää palautetta ja se jaksaa minua tekemään tätä työtä..
Anteeksi kun aiheen vierestä kirjoitan, mutta onpa upeaa kuulla siivoojien pitävän työstään.
Alahan on aliarvostettu ja huonosti palkattu, kyseessä kuitenkin ammattiryhmä, jota ilman mikään ei pyörisi.
Itsekin haaveilin siivousalan työstä; ajattelin, kuinka huikeaa olisi aina nähdä se oman työn jälki samantien. Se kannustaisi ja motivoisi. Fyysiset rajoittet kuitenkin veivät muualle.