Ap kerää tukea mieleensä juolahtaneelle teorialle, jonka mukaan vain kouluttamattomat ja matalasti koulutetut, maaseudulla asuvat ihmiset ovat edelleen uskonnollisia eivätkä kykene rationaaliseen ajatteluun ja ymmärrä, ettei tieteellinen maailmankuva tue uskontoa.Miten koulutus liittyy uskontokuntaan paitsi papilla?
Aah. Sitten mä olen täydellinen mallikappale. En ole koskaan kuulunut kirkkoon, mua ei ole kastettu, en ole käynyt rippikoulua ja cv:ssä on useampia kirjainyhdistelmiäAp kerää tukea mieleensä juolahtaneelle teorialle, jonka mukaan vain kouluttamattomat ja matalasti koulutetut, maaseudulla asuvat ihmiset ovat edelleen uskonnollisia eivätkä kykene rationaaliseen ajatteluun ja ymmärrä, ettei tieteellinen maailmankuva tue uskontoa.
Korkeakoulutetut eli sivistyneet ihmiset sen sijaan ymmärtävät tämän ja ovat siksi eronneet uskonnollisista yhdyskunnista.
Parturi-kampaaja. Rikon kaavaa.Ap kerää tukea mieleensä juolahtaneelle teorialle, jonka mukaan vain kouluttamattomat ja matalasti koulutetut, maaseudulla asuvat ihmiset ovat edelleen uskonnollisia eivätkä kykene rationaaliseen ajatteluun ja ymmärrä, ettei tieteellinen maailmankuva tue uskontoa.
Korkeakoulutetut eli sivistyneet ihmiset sen sijaan ymmärtävät tämän ja ovat siksi eronneet uskonnollisista yhdyskunnista.
Ei vaan juuri päinvastoin. Oletan kirkosta eronneiden olevan matalasti koulutettuja.Ap kerää tukea mieleensä juolahtaneelle teorialle, jonka mukaan vain kouluttamattomat ja matalasti koulutetut, maaseudulla asuvat ihmiset ovat edelleen uskonnollisia eivätkä kykene rationaaliseen ajatteluun ja ymmärrä, ettei tieteellinen maailmankuva tue uskontoa.