Sinä joka ajat automaattivaihteisella autolla! Tunnistatko nämä piirteet itsestäsi?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä en autoo aja, mutta mies ajaa. Ennen kun tuli automaatti, ajoi 18 vuotta tavallisella autolla, ja ajaa edelleen työkseen manuaalisella autolla. Mutta on sanonut, ettei meille kuulemma enää tavallista autoa tule, automaatti sen olla pitää... :D Mulle ihan sama, mimmonen on. Toi tuli meille hiukan "pakon" edessä, kun oli muuten loistoyksilö ja sattu nyt vaan oleen automaatti. Mutta tavallisellakin ois pärjätty, ja mies osaa kyl loistavasti tavallisellakin autolla ajaa...
Sori, mutta minua hieman häiritsee tässä tuo "tavallinen vs. automaatti" -jaottelu. Kyllä se automaattilootalla varustettu menopeli on myös ihan "tavallinen auto". Tuohon automaattiin liittyy vieläkin jotain ihme mystiikkaa ja uskomuksia.
No sori vaan juu kun kirjotin niin. Ihan kuitenkin itekin aattelen et ihan tavallinen on myös automatti, kirjotin vaan mieluummin tavallinen kuin manuaali.... :D Että ihan nyt tää mun kirjotustyyli ratkas sen et käytin väärää sanaa... =) Meillä oli eka MANUAALINEN pontiac trans sport, jonka joku juoppo kuorma-autonkuski tölvi tua liikenteessä. Sit löydettiin samanlainen auto jossa sattu oleen automaattivaihteisto. Molemmat siis aivan TAVALLISIA autoja... :D Väärä sanavalinta siis vaan kyseessä, en mitenkään luokittele niitä muuten erikoisiks ja tavallisiks.
 
vieras
Ei mikään näistä. Ajoin ennen manuaalia, mutta nyt nelisen vuotta automaatilla. Manuaalilla ei onnistu jalan vammautumisen vuoksi. Automaatilla on kyllä mukava ajella, vaikka aluksi pelottikin.
 

Yhteistyössä