sinä, joka myyt inglesinojas keltaisessa pörssissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
mitä nuo inglesinojas on??

inglesinojasi...

oli ilmotus inglesina classica vaunuista joita mä oon kerjänny ja viimein äiti ois halukas ne mulle ostamaan.

miten musta tuntuu et annan nyt ittestäni hemmotellun kakaran kuvan :laugh:

http://www.healthchecksystems.com/inglesina_classica_pram.htm

oi nää onki nättejä! oisimpa tienny sillonku vaunuja hankin niin oisin tilannu... hitsi ku ei olla nibbler yhtäaikaa raskaana niin tilattais yhessä ja säästettäis kuluissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Äitiii mä haluan!! ;)

suunnilleen noin :D noi ois kyllä jo ostettu jos me ite ostettais kärryt, mut äiti ja isäpuoli halus ne kustantaa.

kyllä mä soitan jos ei tuu vastausta. luulis että niitä ei oo myyty ainakaan jos se ilmoitus on vielä siellä.ja elämä ois liian epistä jos ne ois jo menny.

siis ihan oikeesti mulla on päässä vikaa ku alkaa itkettää ku aattelen että ne ois jo myyty :D hormonit...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja mä soittaisin heti vaikka olenkin puhelinujo:
Miksi et soita?

emmä kehtaa, ku laitoin jo sen sähköpostin :(

ja mä lässytän ja mumisen ja lespaan kun mä puhun vieraitten kaa puhelimessa. en edes tilaapizzaa...

Heh, just niinkuin mä! Me tilataan pizzatkin aina netistä. :D Ei tarvii soittaa.

Ja peukut täälläkin sun puolesta!

ai voiko netistäki tilata pizzaa? tää ois aivan loistava juttu toimiikohan meilläpäin?

kiitos peukuista. just löysin yhen ilmoituksen joka oli jätetty viimevuoden puolella, mut laitoin sinnekki sähköpostia menemään että jos niitä ei oiskaan myyty. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ai voiko netistäki tilata pizzaa? tää ois aivan loistava juttu toimiikohan meilläpäin?

Mä en kyl muista mistäpäin olit, mut itse tilaan aina Pizzataxista tai Pizza Expressistä.

Mut täältä löytyy aika monta nettitilauspizzeriaa: http://www.pizza-online.fi/

Yhteistyössä