Simssi sekotti mun rymin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Oon ihan poikki. Mulla on alkanut rytmi kallistuu siihen, et menen nukkuun 2 aikaan yöllä ja sit aamulla en jaksa herätä. Toissayönä pelasin simssiä ihan virkeenä tonne neljään asti. :ashamed: Sitten mä en meinannu saada unta ja aamulla heräsin kyllä pirteenä ku yheksältä tuotiin kahvia petiin.

Eilien yritin mennä normaalisti nukkumaan, niinku ihmiset menee, mutta en saanut unta. Kitkerä herätys klo 11 aamupäivällä, kun revin itteni väkisin ylös.

Nyt kyllä tulisi uni... Pelottaa, et jos illalla kun meen nukkuun, oon taas ihan virkee.

=) Tuon pelaamisen kanssa käy välillä hassusti. Joskus illalla 9-10 aikaan aatellut, että joo, vähän aikaa pelaan... No sitten aamuyöllä nukkuun ja parin tunnin unien jälkeen töihin! Olihan välillä mielenkiintoisia työpäiviä... :D

eiks oo raivostuttavaa kun tällälailla aikuisenakin jää vielä "koukkuun"? Minulla kesken netistä super mario 63 ja jumitin yhteen kohtaan josta en millään pääse eteenpäin. Ja sekös ketuttaa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Siihen jää koukkuun pahasti |O
Mutta sä taidat ap olla onnekas sen suhteen, ettei sulla ole niin pieniä lapsia että joku herättäisi sut aamulla :D

Ne herättää aina miehen, eikä mua. Oikeesti mun piti mennä tänään töihin, mutta en vaan heränny. :ashamed: Sen takii oon ihan yksin nyt kotona. :ashamed:

huomen kyl terästäydyn.

Yhteistyössä