Simää miellyttää - hyvä mieli

• Viestiketjun aloittaja yks äippäli
  • Ensimmäinen viesti
yks äippäli
Lapseni kaverin äippä on hyvän näköinen, mallinmitoissa ja muutenkin kaunis. Tuli niin hyvä mieli, kun tän äipän mies toi lapsen meille kylään - minulla sattui olemaan hame päällä - ja isä katsoi minua päästä varpaisiin, sillain äkkii, ei tarkoituksella mutta tulipa hyvä mieli kun tällainen tavallinen tallaajakin saa katseita :) ei mulla muuta.

taputapu
[QUOTE="Merisiili";30409164]Voi turha. Eihän se nyt todellakaan sutä tarkota, että näytät hyvältä jos joku sua katsoo. Saattoi katsoa vaikka että oletpa oudon muotoinen.[/QUOTE]

Heh, onneksi tulit heti hätiin, kun jollain meinasi olla hyvä mieli jostain. Eihän sellainen käy päinsä, suupielet alaspäin nyt äkkiä kaikki!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"kahden äiti"
[QUOTE="Merisiili";30409164]Voi turha. Eihän se nyt todellakaan sutä tarkota, että näytät hyvältä jos joku sua katsoo. Saattoi katsoa vaikka että oletpa oudon muotoinen.[/QUOTE]

Parempi se on luulla itsestään liikoja kuin liian vähän. Sillä tavalla minä olen onnistunut hankkimaan itselleni hyvän itsetunnon, enkä piittaa muiden sanomisista.

Yhteistyössä