On jo vuosia näkyny molemmissa silmissä sellaset pisteet. Mistähän ne on tullu?
Muokkaan vähän. Eli ulospäin ei näy mitään, vaan ne liikkuu näkökentässäni
Muokkaan vähän. Eli ulospäin ei näy mitään, vaan ne liikkuu näkökentässäni
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Niitä sanotaan pupilleiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ei ole tullut mieleen että kävisit silmälääkärillä, sokeudut vaan pikkuhiljaa?
Alkuperäinen kirjoittaja klop:Mulla on myös ollut jo vuosia. Kysyin joskus silmälääkäriltäni asiaa, mutta en oikein saanut järkevää vastausta.Eivät kai nuo sitten vaarallisia ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:mullaki näkyy semmosia vähän läpikuultavia juttuja silmissä. näkyvät varsinkin kirkkaassa ulkoilmassa. kun katsoo äkkiä ylös nekin siirtyvät ylös ja alkavat hitaasti valumaan alas sen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Siis näkökentässä 'seilaa' mustia täpliä, sitäkö tarkoitit? Mulla ne semmosia. Ja silmälääkäri selitti niiden olevan jotain saostumia, en vaan muista mitä.... Ja ne ovat täysin vaarattomia, eikä niille tehdä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja ....:mullaki näkyy semmosia vähän läpikuultavia juttuja silmissä. näkyvät varsinkin kirkkaassa ulkoilmassa. kun katsoo äkkiä ylös nekin siirtyvät ylös ja alkavat hitaasti valumaan alas sen jälkeen.
Just sellasia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja ....:mullaki näkyy semmosia vähän läpikuultavia juttuja silmissä. näkyvät varsinkin kirkkaassa ulkoilmassa. kun katsoo äkkiä ylös nekin siirtyvät ylös ja alkavat hitaasti valumaan alas sen jälkeen.
Just sellasia![]()
kai se on normaalia?muistan ekan kerran ihan päiväkoti ikäisenä niitä ihmetelleeni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mulla on silmissä mustia "roskia", ei siis ihan pisteitä. Häiritsee jonkin verran lukiessa, kun kirjan tausta on valkoinen. Ovat jotain verisuoniin liittyviä, olikohan katkenneita vai laajenneita... Laserilla voi kuulemma poistaa, jos kovasti häiritsee. Näin ainakin lääkäri aikoinaan arveli tutkimatta, kun niistä mainitsin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mulla on silmissä mustia "roskia", ei siis ihan pisteitä. Häiritsee jonkin verran lukiessa, kun kirjan tausta on valkoinen. Ovat jotain verisuoniin liittyviä, olikohan katkenneita vai laajenneita... Laserilla voi kuulemma poistaa, jos kovasti häiritsee. Näin ainakin lääkäri aikoinaan arveli tutkimatta, kun niistä mainitsin.
Joo, ei nämä minunkaan pisteet täysin symmetrisiä ole. Toinen jopa enemmänkin viivan mallinen kuin pyöreä. Ja häiritsee joskus nimenomaan lukemista. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mulla on silmissä mustia "roskia", ei siis ihan pisteitä. Häiritsee jonkin verran lukiessa, kun kirjan tausta on valkoinen. Ovat jotain verisuoniin liittyviä, olikohan katkenneita vai laajenneita... Laserilla voi kuulemma poistaa, jos kovasti häiritsee. Näin ainakin lääkäri aikoinaan arveli tutkimatta, kun niistä mainitsin.
Joo, ei nämä minunkaan pisteet täysin symmetrisiä ole. Toinen jopa enemmänkin viivan mallinen kuin pyöreä. Ja häiritsee joskus nimenomaan lukemista. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:On jo vuosia näkyny molemmissa silmissä sellaset pisteet. Mistähän ne on tullu?![]()
Muokkaan vähän. Eli ulospäin ei näy mitään, vaan ne liikkuu näkökentässäni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:On jo vuosia näkyny molemmissa silmissä sellaset pisteet. Mistähän ne on tullu?![]()
Muokkaan vähän. Eli ulospäin ei näy mitään, vaan ne liikkuu näkökentässäni![]()