V
vm-85
Vieras
Heips kaikki äipät! Onko kellään kokemuksia silmien laserleikkauksesta? Onko riskiä, kannattiko...jnejnejne? Kertokaa kaikki kokemuksenne. Olen miettinyt asiaa, mutta minua pelottaa ajatus silmien leikkaamisesta. Silmien leikkaaminen lauseessa kuulostaa jotenkin niin oudolta, kun silmä on kuitenkin herkkä paikka. Olisi se kuitenkin mahtavaa, kun ei enää tarttis leikkiä kaksilla aurinkolaseilla, laseilla ja piilareilla! Huh...
Ja niin, olen ymmärtänyt, ettei ihan ennen raskautta kantsi leikkaukseen lähteä, mutta onko jojo-painosta mitään haittaa? (suuri tavoite ois tässä nyt samalla laiduttaa)
Ja niin, olen ymmärtänyt, ettei ihan ennen raskautta kantsi leikkaukseen lähteä, mutta onko jojo-painosta mitään haittaa? (suuri tavoite ois tässä nyt samalla laiduttaa)