Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:13pv on ikää. Neuvolatäti tulossa käynnille ens viikolla, niin jospa sinne asti selviis kotikeinoilla. Niin siis toi rintamaito on miunki korviin kantautunu joskus, ihan vaan tissistä silmäänkö se menis?
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:13pv on ikää. Neuvolatäti tulossa käynnille ens viikolla, niin jospa sinne asti selviis kotikeinoilla. Niin siis toi rintamaito on miunki korviin kantautunu joskus, ihan vaan tissistä silmäänkö se menis?
niin mä tein. ja sattumaa tai ei, ei seuraavana aamuna rähmimisestä ole enää ollut tietoakaan, ja tota keinoa käytetty kaikilla kolmella.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:13pv on ikää. Neuvolatäti tulossa käynnille ens viikolla, niin jospa sinne asti selviis kotikeinoilla. Niin siis toi rintamaito on miunki korviin kantautunu joskus, ihan vaan tissistä silmäänkö se menis?
niin mä tein. ja sattumaa tai ei, ei seuraavana aamuna rähmimisestä ole enää ollut tietoakaan, ja tota keinoa käytetty kaikilla kolmella.
Ok. Putsailen ja suihkuttelen tissillä silmäänJotenkin luotan tuohon, kun oon siitä aiemminki kuullu.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Voi johtuu vaan ahtaista kyyneltiehyistä. Putsaa ahkeraan ensin pari päivää, jos ei helpota hommaa ab.tipat.
Mä melkeen toivon, että ei johtus noista ahtaista kyyneltiehyistä :/ Meillä 2 lapseella todellinen riesa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Voi johtuu vaan ahtaista kyyneltiehyistä. Putsaa ahkeraan ensin pari päivää, jos ei helpota hommaa ab.tipat.
Mä melkeen toivon, että ei johtus noista ahtaista kyyneltiehyistä :/ Meillä 2 lapseella todellinen riesa![]()
Tästä on vaan toisen käden kokemus, serkun vauvalla aikoinaan sondeerasivat auki ja siihen loppu (heillä) ongelmat.
Niin, mulla on toinen tommonen suihkutissi, ei ollut onkelmaa osua :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Voi johtuu vaan ahtaista kyyneltiehyistä. Putsaa ahkeraan ensin pari päivää, jos ei helpota hommaa ab.tipat.
Tästä on vaan toisen käden kokemus, serkun vauvalla aikoinaan sondeerasivat auki ja siihen loppu (heillä) ongelmat.
Meillä toisella sondeerattu kolmesti, ei auttanut, nyt putkitettu, saas nähdä tulos...
Toisella sondeerattu kahdesti... eipä näy auttavanTyttö on 5 v ja jo neljä nukutusta :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Voi johtuu vaan ahtaista kyyneltiehyistä. Putsaa ahkeraan ensin pari päivää, jos ei helpota hommaa ab.tipat.
Meillä toisella sondeerattu kolmesti, ei auttanut, nyt putkitettu, saas nähdä tulos...
Toisella sondeerattu kahdesti... eipä näy auttavanTyttö on 5 v ja jo neljä nukutusta :/
Oi, kamalaOnko noissa tulehduksissa sitten muuta vaaraa, kuin et on sydäntäraastavan näkönen?
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Voi johtuu vaan ahtaista kyyneltiehyistä. Putsaa ahkeraan ensin pari päivää, jos ei helpota hommaa ab.tipat.
Oi, kamalaOnko noissa tulehduksissa sitten muuta vaaraa, kuin et on sydäntäraastavan näkönen?
Esteettinen ongelma on se pahin. Ei todellakaan ole kiva viedä päiväkotiin, juhliin, kauppaan ym. sellasta lasta, jonka silmä puskee koko ajan vihreenkeltasta paksua rähmää. Siinä saa kivoja katseita näin vanhempanakin, vaikka tarttuvaahan se ei tässä tapauksessa ole) . Onneks ei kuitenkaan lapsia ole kiusattu asiasta. On se myös rasite päiväkodin hoitajalle, kun joutaa putsaamaan... omasta rasitteesta puhumattakaan :/ Mä NIIN toivon, että tää asia saatas kuntoon!
Niin eli sei teillä oo tarttuvaa ees. Oon ihan varma et kohta jokasella täällä valuu silmät.. Pitää vaan putsailla joka välissä kun vähänkin on vauveli hereillä. Vanhemmat likat kielsin jo koskemasta vauvaan, eikä noi kyllä tainnu hinkuakkaan, on sen verran vissiin ruman näköistä tuo mölli :/
Toivottavasti teillä helppais tuo putkitus nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Se se samalla lailla tarttuvaa ole kuin "normitulehdus" silmässä. Kukaan muu meistä ei oo rähminy kertaakaan, vaikka tätä siis jatkunu jo 5 vuotta. Ja kyllähän nuo lapset toisiaan halaa ja pussaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Meilläkin toimi rintamaito 2vkon ikäisen tulehtuneeseen silmään! Useita kertoja päivässä ja pian oli poissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Vihertävää rähmää silmät täynnä aamulla. Mistä toi tuli ja miten se menee pois? |O
Pumpulilla ja keitetyllä vedellä oon putsaillut nyt..
Alkuperäinen kirjoittaja hoitoa:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Vihertävää rähmää silmät täynnä aamulla. Mistä toi tuli ja miten se menee pois? |O
Pumpulilla ja keitetyllä vedellä oon putsaillut nyt..
tuo on juuri tyypillinen vastasyntyneen silmätulehdus, ja pitää hoitaa HETI lääkärillä. Tulehdus pahenee nopeasti ja mikään vesiputsaus ei todellakaan auta koska kyseessä on bakteeritulehdus.
Itse vein heti ongelman havaittuani lapseni yksityiselle lääkärille, lääkärikäynti maksoi 40e ja lisäksi otettiin vielä silmästä viljelynäyte 60e, tämä tosin ei ollut pakollinen mutta siltä varalta että ekat silmätipat eivät olisikaan olleet oikeat (antibioottityyppi valitaan bakteerin mukaan).
Lääkäriin siis!