V
"vieras"
Vieras
meidän 2-vuotiaalla lapsella on ollut perjantaista asti silmätulehdus ja eilen saatiin siihen voidemaista lääkettä, jota pitäisi saada silmiin. ei onnistu millään, lapsi rimpuilee ja puristaa silmänsä niin kiinni ettei lääkettä saa minkään vertaa silmäluomen alle.
nyt sitten haettiin tippoja, jos niitä olisi helpompi saada laitettua. mutta ei niitäkään saa millään ja jos saakin niin lapsi itkee niin kovasti että kyynelien mukana tulee tipatkin varmasti pois...
miten te olette saaneet pienille lapsille laitettua silmätipat? nuo lapsen silmät on tosi tulehtuneen näköiset!
nyt sitten haettiin tippoja, jos niitä olisi helpompi saada laitettua. mutta ei niitäkään saa millään ja jos saakin niin lapsi itkee niin kovasti että kyynelien mukana tulee tipatkin varmasti pois...
miten te olette saaneet pienille lapsille laitettua silmätipat? nuo lapsen silmät on tosi tulehtuneen näköiset!