Mieheni tuli 2 viikkoa sitten työpaikkani takapihalle ja ilmoitti haluavansa avioeron ja että hänellä on suhde. Selvisi heti, että suhde on " ystäväperheemme " rouvaan joilla myös on kolme saman ikäistä lasta kuin meillä. Olemme olleet melkein 10 vuotta naimisissa ja meilläkin on kolme lasta. Sillä tiellä olemme vielä, avioeron olen laittanut vireille, mies on muuttanut äitinsä vierashuoneen lattialle. Vieläkin on vaikea uskoa tapahtunutta todeksi. Edellisenä iltana harrastimme "kiihkeää" seksiä ja seuraavana aamuna hän pudottaa todellisen pommin. Mitä minä en välissä tajunnut??? Kun kyllästyttää oma vaimo kymmenen vuoden jälkeen voi ilmeisesti katsella onko ruoho sittenkin vihreämpää aidan toisella puolella. Tunnen oloni todella petetyksi. Heillä on ollut peliä jo viime syksynä kun olimme nelisin Latviassa viikonloppumatkalla. Se nainen piti omaa miestään kädestä kiinni, halailivat ja pussailivat ja silti heillä on ollut silloin jo peliä keskenään. Todella halpamaista. Itse olen luottanut kuten kuuluukin mielestäni luottaa, en todellakaan voi enkä halua epäillä jokaista "kaveriani". Hulluksihan siinä tulisi. Itkettää, #&%?$!*, ahdistaa, on todellla vaikea hetkittäin olla. Onneksi on lapset, vaikka he joutuvat kärsimään isänsä tekosista.