silmässä vaalea/läpinäkyvä patti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lääkäriin vai ei.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lääkäriin vai ei.

Vieras
hei.

Onko kellään ollut koskaan valkuaisessa sellaista pientä näppylää/pattia? Oletko tutkituttanut mikä on?

Itse huomasin taas tänään että tuollainen on ilmestynyt. Oli jo tuossa vuoden vaihteessakin mutta lähti itsestään pois tai en ainakaan nähnyt sitä. Nyt taas kun huomasin niin en tiiä kuvittelenko liikaa mut silmään koskee aina välillä.

Onkohan kyse jostain vakavastakin.

tuleeko se tuhon valkuaiseen? olen kuullut et näärännäppy tulisi silmän luomeen. tuota itekkin mietin silloin kun se hävisi ekalla kerralla mut jäi epävarmaksi sitten.

Onko kellään siis tullut näärännäppyä valkuaiseen?

ok no oisko se sitten sellainen näärännäppy miullakin. Kun kuitenkin silloin ekallakin kerran hävis itsestään pois. nytkin huomasin kun suihkusta tulin niin oli jotenkin "kiiltävämpi" silmä siitä paitn luota ja kun on ihan tuossa valkuaisen reunassa alhaalla niin korostuu se näkyminen.

ja vierailija miten nopeasti näppylä sinulta hävisi? ja hävisikö itesestään ite laitoin simätippoja silloin viimeksi. mietin et pitäisikö mennä apteekin kautta.

Minulla on ollut usein. Yleensä häviää parissa päivässä. Enkä ikinä ole niitä hoitanut millään tavalla. Mutta eihän apteekin silmätipoista haittaakaan ole.

Iiriksen vieressä valkuaisessa on sellanen ihme näppy. Lääkäri ei kuulemma nähnyt siinä mitään, mutta kun valolla osoittaa viistosti niin huomaa että siinä on sellainen finnin tapainen kohoama. Mulla on ollut se jo yli kuukauden eikä oo lähteny pois :( Onkohan vaarallinen? Silmälekuri sanoi vain että on kuivasilmäisyyttä mutta pattia ei tuntunut näkevän :(

Yhteistyössä