Silmässä tuntuu olevan roska mutta mitään ei kuitenkaan ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roskako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

roskako

Vieras
Silmässä tuntuu olevan roska mutta mitään ei löydy. vasemman silmän yläreunassa tuntuu ihan kuin olisi todella iso roska, tuntuu kun räpyttää silmää. laitoin paljon silmää kosteuttavaa geeliä mutta sekään ei auttanut. silmä vuotaa ikävästi. mistä ihmeestä johtuu?

Katupöly ja jonkin verran jo siitepölyä ilmassa, tekiskö se? Jotain allergia?
Minulla oli tuollainen vaiva ja syykin selvis: asuimme homeasunnossa :/ Muuttui asunnossa asuessa sitten hiljolleen silmätulehdukseksi, joka ei edes lääkkeillä parantunut. Vain asunnon vaihto auttoi.

Mulla oli joskus paerturikäynnin jälkeen ihan samanlainen tunne. Kesti iltaan saakka kunnes ajattelin, että nyt saakeli saa riittää ja menin peilin eteen nostamaan yläsilmäluomea ja sieltä silmämunan takaa sitten loppujen lopuksi tuliki ainakin 2cm pitkä hius

Minulla oli muutaman kerran tuota oiretta, kunnes kerran aamulla silmiä aukaistessa sattui tosi kovasti. Syynä oli kuivat silmät eli silmäluomi oli auetessaan repäissyt palan sarveiskalvoa mennessään. Siinä tuli reissu päivystyksen kautta silmäpolille. Kerran vaiva uusi, kun jätin voiteen käytön vähemmälle.

Minulla vaivaa on ollut vain toisessa silmässä, toisessa ei ole ollut koskaan mitään.

Yhteistyössä