Silmänympäryshoito ja käsihoito?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Voisko joku tietävä kertoa, mitä ne on.. kun tutkailin jotain kauneushoitolan tms esitettä ja mietin et ne ei ois ees kalliita ja vois mennä.. mutta en kai mä edes tiedä mitä ne sisältää :snotty:
Käsihoito, eli..? Silmänympäryshoito, auttasko silmänalusiin?

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
no ne on sitä mitä siinä sanoo, noh käsihoito voi ehkä olla muutakin, mutta tuskin siellä.

Muttaku, muttaku.. en mä oo ikinä koskaan käyny tollasissa, en mä oikeasti tiedä yhtään :snotty:

Kädet hoisetaan ja silmänympärykset. Meet vaan sinne ja nautit. Lakat kynsiin tulee varmasti. Saat valita värinkin.

En o ikinä ollu tuossa silmänympäryshoidosa.

No prkl.. ku eihän siinä ole mitään hyötyä, jos se silmänympäryshoito ei auta hävittää väsymystä mun silmistä. Mä oisin aika onnellinen, jos tän turvotuksen ja tummuuden saisin veke.. mistä lie tullut :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Kädet hoisetaan ja silmänympärykset. Meet vaan sinne ja nautit. Lakat kynsiin tulee varmasti. Saat valita värinkin.

En o ikinä ollu tuossa silmänympäryshoidosa.

No prkl.. ku eihän siinä ole mitään hyötyä, jos se silmänympäryshoito ei auta hävittää väsymystä mun silmistä. Mä oisin aika onnellinen, jos tän turvotuksen ja tummuuden saisin veke.. mistä lie tullut :whistle:

luulen ettei yks kerta riitä häivyttämään kaikkee väsyä, mutta jo se että oot vaan sinä ja makaat tekee ihmeitä. Ja höpötät toiselle. Mee vaan vaikka molempiin tai ees toiseen. Ja jos auttaa väsyyn kertakin niin aina vain parempi. :hug:

Kasihoidossa, eli manikyyrissa kadet kuoritaan, rasvataan, kynsinauhat hoidetaan kuntoon, kynnet viilataan ja lakataan jos haluat. Silmanymparyshoito varmaankin kosteuttaa ja virkistaa, mutta vaikutus aika lyhytaikainen.

käsihoitoon kuuluu normaalisti kylvetys, kynsien ja kynsinauhojen hoito, hieronta ja lakkaus. kuorinta ja pakkaus lisämaksusta useimmiten.
silmänympäryshoito on silmänympärysihon hoitoa naamiolla, ampulleilla, silmänympärysvoiteilla ja hieronnalla. yhdellä kertaa ei paljon saa aikaan mutta saat hyvät jatkohoitoohjeet ja tuotesuositukset.

Yhteistyössä