Onko kukaan tehny julkisivu- ja kattoremonttia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No uskailtaiskohan sanoa et katto tulee maksamaan n3000-4000 välillä jos itse sen laitatte.
Ja uusi vuori maksaa n10-20te. riippuu millasesta tavarasta sen teette, ja jos itse sen laitatte.

Meillä ukko itse maalas rintamamiestöllin seinät, ikkunapokat, laitteli uudet rännit ja teki paljon muutakain, mutta hintaa en nyt muista...ei oo kotona....

Kattoremppa oli tehty jo paljon aiemmin, joten siitä ei oo hintatietoa, mutta ilmeisen kallista naapureista päätellen.....

meille on tehty puuverhoilu uusiks. Kannattaa varmaan laskea laudan menekki ja maalien niin aika lähelle oikeaa hintaa pääsee... + pellitykset, jos laittaa laudotuksen "kahteensuuntaan" . Hinnasta en muuten tiä... tais auttaa aikalailla :whistle:

Me olemme laittaneet katon uusiksi, pellitystä lukuunottamatta kaikki tehtiin itse, myös koko katon "laudoitus" laitettiin uusiksi. Tästä on jo muutamia vuosia aikaa enkä muista tarkkaa summaa mutta tuo jonkun ehdottama noin 4000? on varmaan aika lähellä totuutta.

Tällä hetkellä puun hinta on todella kova |O

siis ton katon nyt viel remppaa suht edullisesti,mulla ku ei mitää käsitystä mitä vois ees tulla maksamaa,ni kuvittelin et se ois viel kalliimpaakin.Puun hinta on kallis =( mut minkäs sille voi,tehtävä mikä tehtävä,eikä tot perämettääkää oo

Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Meillä ukko itse maalas rintamamiestöllin seinät, ikkunapokat, laitteli uudet rännit ja teki paljon muutakain, mutta hintaa en nyt muista...ei oo kotona....

Kattoremppa oli tehty jo paljon aiemmin, joten siitä ei oo hintatietoa, mutta ilmeisen kallista naapureista päätellen.....

mitä sä tolla tarkotat? :D

Yhteistyössä