Silmälasit netistä. Ohjelma jolla sovitetaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rillikalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rillikalle

Vieras
Tarvitsisin lasit ja minulle ehdotettiin nettikauppaa, mutta pitäisi tietenkin sovittaa..
Muistaakseni netissä on ollut sellainen "ohjelma" johon ladataan omakuva ja sitten sovitellaan silmälaseja päähän jotta saadaan sopiva malli etsittyä. En löydä sitä mitenkään. Onko kukaan tietoinen?

ne on aivan kauheita!
mä olen tehnyt niin että olen käynyt kaupassa sovittamassa ja sitten pyytänyt mallin ja koon lapulle ja tilannut sitten netistä.

kannattaa! just katoin uusia laseja ja samat oisin saanut liikkeestä 450eur ja netistä 220eur B)

favopticks(?) on sellainen paikka josta saa ilmaiseksi tilata muistaakseni viidet kehykset kotiin sovitettavaksi, ja jos ei mitkään miellytä voi lähettää ne takaisin ilman postimaksua ja tilata taas viidet uudet kehykset sovituksille.
Itse olisin tilannut tuolta, mutta mulla syynä lasien tarpeellisuudelle piilokarsastus, jota varten tarvitsee erikoishionnan eikä tuolta sellaista saa. Kerkesin kuitenkin tilata nuo kehykset sovituksille ja mieleisetkin olisi löytynyt, onneksi laitoin sähköpostia ja kysyin tuosta erikoishionnasta ja sieltä päästä vastattiin heti seuraavana päivänä ettei heillä valitettavasti ole tarjonnassa tuota vaihtoehtoa.
Mun mielestä kaksiteholasit oli kehyksestä riippuen 50-70 ekua kaikkinensa, mutta hinnat on saattanut muuttua.