Silmälasimeikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloitteleva meikkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloitteleva meikkaaja

Vieras
Mulla on aika vahvat miinukset laseissa, joten en todellakaan näe 10 cm kauemmas itsestäni, joten nyt on ongelma..

Haluaisin saada näyttävän meikin aikaiseksi parin kuukauden päästä oleviin isoihin juhliin, joten nyt mulla olisi vielä aikaa harjoitella.. Eli mitä mun pitää ottaa huomioon? Niksejä? Miten mun pitäis meikata, että saisin silmäni näyttämään suuremmilta? Ja kumpi on rajausten tekemisessä parempi, nestemäinen vai kynä eyeliner? Miten saisin siistin rajauksen tehtyä?

Ja en voi pitää piilareita. kiitos vastauksista.

eyelinerillä saat muotoiltua silmästä todellista isomman. Laita jotain glitteriä sisältävää luomiväriä, niin se tuo lisähehkua, ja silmän ulkonurkista reilusti kissamaisesti tummaaluomiväriä yli, korvia kohti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.youtube.com/user/michellephan?blend=1&ob=4&rclk=cth#p/a/A219460E9E262AAA/0/91-EqPzSiRA

Ainoo, että tossa videolla olevalla tytöllä oli aivan liian leveät lasit! Ja myös kulmat oli kamalat, eikä istuneet tuohon tukaan eikä laseihin!
En suosittele ottamaan mallia!

Käy jossain kempparissa, esim stokkalla jos voit, osaavat neuvoa ja oapstaa ja myydä hyvät tuotteet, joilla onnistut! Koska moni asia vaikuttaa siihen meikkiin. Kuten esim lasit itse.
Muista kuitenkin, että meikin pitää olla ERITTÄIN siisti, koska lasien takaa se näyttää sottaiselta todella helposti!
Harjoittelua vain, kyllä se siitä! Muista myös kulmat, ja poskipuna, jotta kokonaisuus näyttää hyvälle!

Itsellä mustat lasit ja isot silmät jo oamsta takaa. Yleensä laitan vaaleaa luomiväriä hiukan tummenmmalla varjostettuna ja siisti rajaus mustalla. Musta ripsari ja hyvä tulee!

Kiitos kaikille vastanneille! Eiköhän näillä pääse alkuun. Täytyy huomenna mennä isompaan kauppaan katselemaan meikkivalikoimaa ja alkaa harjoittelemaan ahkerasti. :)

hei mene johonkin kemppariin, jossa on meikkauspalvelua, ja siellä meikkaajat opettaa samalla kun ne meikkaa asiakkaan. Kun vaan pyydät. Ja samalla voit ostaa suositellut tuotteet. Tai jos haluut säästää rahaa, niin osta meikkauksen jälkeen vastaavat vaikka anttilasta havempia merkkejä valiten.

Yhteistyössä