A
aloitteleva meikkaaja
Vieras
Mulla on aika vahvat miinukset laseissa, joten en todellakaan näe 10 cm kauemmas itsestäni, joten nyt on ongelma..
Haluaisin saada näyttävän meikin aikaiseksi parin kuukauden päästä oleviin isoihin juhliin, joten nyt mulla olisi vielä aikaa harjoitella.. Eli mitä mun pitää ottaa huomioon? Niksejä? Miten mun pitäis meikata, että saisin silmäni näyttämään suuremmilta? Ja kumpi on rajausten tekemisessä parempi, nestemäinen vai kynä eyeliner? Miten saisin siistin rajauksen tehtyä?
Ja en voi pitää piilareita. kiitos vastauksista.
Haluaisin saada näyttävän meikin aikaiseksi parin kuukauden päästä oleviin isoihin juhliin, joten nyt mulla olisi vielä aikaa harjoitella.. Eli mitä mun pitää ottaa huomioon? Niksejä? Miten mun pitäis meikata, että saisin silmäni näyttämään suuremmilta? Ja kumpi on rajausten tekemisessä parempi, nestemäinen vai kynä eyeliner? Miten saisin siistin rajauksen tehtyä?
Ja en voi pitää piilareita. kiitos vastauksista.