silmälasi asiaa....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
silmälasit tuntuu kummalliselta tosta nenän päältä. kasvot puutuu siltä kohtaa. lasit ei kyllä tunnu et painaisivat... vai voiko toikin johtuu vaan kasvohalvauksesta joka oli viimevuonna??
 

Yhteistyössä