silmälaseista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halvalla pääsen jos pelkät lasit vaan maksan :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halvalla pääsen jos pelkät lasit vaan maksan :)

Vieras
Tilasin Favopticilta neljät kehykset testaukseen ja sit ku ne pitää lähettää kolmen päivän sisällä takas niin

PITÄÄKÖ MUN MAKSAA POSTARIT VAI MENEEKÖ ASIAKASPALAUTUKSENA??

Jos pitää niin paljon on postarien osuus??

Saat kehykset pienessä paketissa, avaa huolellisesti niin saat lähettää siinä takaisin. Mukana tulee tarralla oleva osoitelappu, sen olen aina heti liimannut pakettiin etten sitä hukkaa tai unohda laittaa. Mukana tulee myös selvät ohjeet miten toimia. Muista myös laittaa mukana tuleva kynä mukaa. Ja niin siis ei sun tartte maksaa mitään postareita. Teippaat paketin kiinni, osoitelappu päälle ja postiin.

Alkuperäinen kirjoittaja elsa:
Saat kehykset pienessä paketissa, avaa huolellisesti niin saat lähettää siinä takaisin. Mukana tulee tarralla oleva osoitelappu, sen olen aina heti liimannut pakettiin etten sitä hukkaa tai unohda laittaa. Mukana tulee myös selvät ohjeet miten toimia. Muista myös laittaa mukana tuleva kynä mukaa. Ja niin siis ei sun tartte maksaa mitään postareita. Teippaat paketin kiinni, osoitelappu päälle ja postiin.

Onko meillä sama toimittaja?

mulla favopticin lasit ja ei mitään moittimista lasien tai palvelun suhteen.

Nyt vasta olis saanu tyyliin kympillä tai kahdella jotain poistokehyksiä, mutta mitäpä tuota kun ei tartte :)

Minäkin tilasin sieltä lasit, enkä ollut tyytyväinen. En ole voinut pitää laseja päässä juuri ollenkaan, tuli aina pää kipeäksi. Ja tyhmä kun olin enkä palauttanut ajoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Minäkin tilasin sieltä lasit, enkä ollut tyytyväinen. En ole voinut pitää laseja päässä juuri ollenkaan, tuli aina pää kipeäksi. Ja tyhmä kun olin enkä palauttanut ajoissa.

Onko lasisi kuinka vahvat? tai oliko lasiesi vahvuudet muuttuneet?

mitenkä halvaksi ne tulee tuolta tilata?

Kävin itse 2vko sitten EYEN-optikolla ja siellä maksaa pokat ja linssit alk. 79.
Mun maksoi 99 ja olin todella tyytyväinen (vanhat 850?).

Niin että tuleeko vielä halvemmaksi netistä?

Okei, eli vähän halvemmaksi tulee vielä. Mulla kyllä on niin paljon vikaa näissä silmissä että en uskalla netistä tilata kun sit jos ne onkin huonot. Ja olen tuohon EYEN-liikkeen summaan enemmän kuin tyytyväinen, kun vertaan vanhojen hintaan.

Niin, ja sulle ap tulee vielä ne postikulut... =) vaan eipä mitään, toivottavasti saat hyvät lasit! Mukavaa päivänjatkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:

Mulla meni kk että totuin uusiin laseihin kun linssit vahveni. Ja se kk oli yhtä tuskaa. Välillä oli pakko ottaa lasit pois kun päätäsärki ... mutta sitten se helpotti.

Yhteistyössä