Silmäluomi

  • Viestiketjun aloittaja Silmäluomi-900
  • Ensimmäinen viesti
Silmäluomi-900
liitän tähän alkuun jo kuvan silmistäni. Että tiedätte mistä puhun.

Uppaa.net – kuva nettiin

Kun katsotte kuvaa niin vasemman puolimmainen silmäluomi on alempana.
Minulla on aina ollut kummatkin silmäluomet tuollaiset roikkuvat. Mutta nyt on tapahtunut jotain, koska toinen silmäluomeni on noussut ylös? Se painaa, tuntuu rasvaiselta 24/7. Se tunne kun se on tuollalailla ylös mennyt tuntuu koko ajan. JA eihän se ulkonänvuoksikaan kovin hienolta vaikuta kun toinen silmäluomi on normaalisti alhaalla ja toinen on ylhäällä. Mitä tälle voi tehdä? Olen 23-vuotias ja AINA kärsinyt ulkonäköpaineista ja nyt ielä tällänen mukava ongelma. Onko tämän kanssa vain pakko oppia elämään että silmäluomi tuntuu koko ajan silmäpäällä.

Onhan tuonne silmäluomeen tullut jtn ihme ryppyjä, että kuin sen iillä rypyillä pysyisi tuolal ylhäällä. Mutta miksi vain toiseen silmään. Miksi miksi miksi juuri minä. tai ylipäätänsä edes kukaan muukaan saisi tälläistä.
 
"hmmm"
Tosin en nyt ihan ole varma että kumpi sulla se ongelma silmä. Toisessa näkyy luomi kokonaan ja toisessa ei. Luulin että se ongelma silmä on vasen, mut onko se sittenkin oikea...
 
Silmäluomi-900
[QUOTE="hmmm";28698014]Tosin en nyt ihan ole varma että kumpi sulla se ongelma silmä. Toisessa näkyy luomi kokonaan ja toisessa ei. Luulin että se ongelma silmä on vasen, mut onko se sittenkin oikea...[/QUOTE]

Sanoin tuossa tekstissäni, että roikkuva silmäluomi on normaali. Eli kun katsot kuvaa niin siinä se vasemman puoleinen silmä eli roikkuva silmäluomi on normaali. Sellainen silmäluomi minulla oli m yös toisessa silmässä ennen.
 
"vieras"
En osaa sanoa mikä on nousun aiheuttanut, mutta sinulla on tosi laskeutuvat luomet ja veikkaan, että joudut leikkaukseen jo varhain. Vanhetessa iho laskeutuu yhä enemmän ja sitten se jo häiritsee silmiä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28698131]En osaa sanoa mikä on nousun aiheuttanut, mutta sinulla on tosi laskeutuvat luomet ja veikkaan, että joudut leikkaukseen jo varhain. Vanhetessa iho laskeutuu yhä enemmän ja sitten se jo häiritsee silmiä.[/QUOTE]
Veikkaan muuten allegikkona, että tuo nousuturvotus ja ryppyyntyminen on allergista. Laita miedointa kortisonia alle viikon kuurina ja katso vaikuttaako. Älä laita yöksi, koska rasvaisena turvottaa ja vaan alle viikko ja miedointa, koska silmänympärysiho ohuena ei kestä kortisonia hyvin.
 
Silmäluomi-900
Tälläisen silmäluomen minulla oli ennen. http://uppaa.net/b26d6/joskus.jpg Nyt toinen on noussut ylemmäs ja se tuntuu todella inhottavalta koko ajan.

Eli ENNEN: http://uppaa.net/b26d6/joskus.jpg
JA JÄLKEEN: Uppaa.net – kuva nettiin
 
Silmäluomi-900
[QUOTE="vieras";28698146]Veikkaan muuten allegikkona, että tuo nousuturvotus ja ryppyyntyminen on allergista. Laita miedointa kortisonia alle viikon kuurina ja katso vaikuttaako. Älä laita yöksi, koska rasvaisena turvottaa ja vaan alle viikko ja miedointa, koska silmänympärysiho ohuena ei kestä kortisonia hyvin.[/QUOTE]


Voisikohan se tosiaan auttaa..
kiitos
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Silmäluomi-900;28698179:
Voisikohan se tosiaan auttaa..
kiitos
Jos ei auta, niin mene ihotautilääkärille ja jos ei johdu ihosta, niin sitten silmälääkärille ajoissa. Joskus on joku erikoinen syy turvotukseen. Esim. kilpirauhasen liikatoiminnassa voi tulla silmän pullotusta, joka voi näkyä vaan toisessa silmässä.
 
sama ongelma
minulla on mennyt tuo toinen luomi samalla tavalla ylös ja on ollut silleen jo kolmisen vuotta. toinen luomi menee välillä samalla tavalla mutta palautuu että se ns "roikkuu" mutta tuo toinen silmäluomi on koko ajan noin ylhäällä.
 

Yhteistyössä