Silmälasit

Parin vuoden välein ja ihan vaan vaihtelun vuoksi. Yleensä hyödynnän optikkoliikkeiden kampanjoita (toinen linssi veloituksetta tai merkkikehykset puoleen hintaan jne.). Näkö ei ole moneen vuoteen enää onneksi heikentynyt. :)
 
yleensä joko lasit pitänyt vaihtaa vahvempiin. nyt viimein likinäkö pysähtynyt mutta olen alkanut huomata, että lähelle ei enää aina tarkasti. yksiteholasit olen ostanut alennuksesta ja hintaa ollut n.500 euroa. kaksiteholasit ilmeisesti sitten ovatkin jo kalliimmat.. ja kun tarvitsee ne aurinkolasitkin. olen niihin tilaillut uusia linsseja (200 euroa) mutta nyt haluaisin uudet sangatkin.
ihmettelen vaan mistä nekin rahat kaivaisi...
 
Ostin tänä vuonna kahdet uudet lasit sankoineen, koska tuli niin kivoja uusia malleja, mutta muuten noin yhdet per vuosi tosin hengettömiin vaihtelen jatkossa ehkä vain lasit (vaihdan mallia) niin tulee vaihtelua tai sävytystä ja noin yhdet aurinkolasit.
 
Sinttura harmaana
Mä hain vuosi sitten lasit Tallinnan Eagle Visionista. Maksoi 240 euroa. Suomessa PELKÄT linssit olis maksanut 300 euroa.
Olen tyytyväinen. Hyvä palvelu: mä puhuin suomea ja myyjä viroa ja silti tultii toimeen. Maksoin visalla paikan päällä ja lasit tuli postissa kotiin puolentoista viikon päästä.

Tuli sitten samalla tehtyä miehen kanssa risteily eli huvi ja hyöty samassa.
 
Taitaa olla viitisen vuotta viimeisten ja sitä edellisten vaihtoväli.Se on pitkä aika,mutta sangat olen valinnut huolella,ettei heti tarvi laittaa uusia ainakaan kyllästymisen vuoksi.Ensi kesänä hankin luultavasti uudet sangat ja linssit.Viimeksi koko paketti maksoi n.300euroa B)
 

Yhteistyössä