Silmälasit

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Te silmälaseja käyttävät..ihan mielenkiinnosta kyselen..Kuinka usein ostatte uusia laseja? Kyllästyttekö nopeasti kehyksiin ja ostatte sen vuoksi uudet? Kuinka monet käyttökelpoiset simälasit omistatte?
 
vierailija
Ostan uudet kun siltä tuntuu.
Tällä hetkellä käytössä useat lasit: kahdet lasit jotka ostin viitisen vuotta sitten (oli tarjous: kahdet yksien hinnalla), yhdet lasit noin kymmenen vuoden takaa ja samanikäiset aurinkolasit voimakkuuksilla (oli tarjous: aurinkolasit kaupanpäälle) sekä vielä noin 20v vanhat aurinkolasit voimakkuuksilla.

Silmät eivät ole muuttuneet sen jälkeen kun murrosikä loppui (olen nyt 50v), joten voin ihan hyvin käyttää vanhoja laseja. Valitsen lasisangoista aina hyvin klassisia malleja ja hienoissa juhlissa käytän piilolinssejä.
 
vierailija
Silmälasit ovat minulle kulutustavaraa. Eli ostan uudet kun vanhat linssit ja kehykset ovat kuluneet niin paljon että se haittaa käyttämistä. Käytänössä siis 3-5 vuoden välein. Vahvuutta on niin paljon -3 ja -4,5 että mitkään kahdet yksien hinnalla tarjoukset eivät koskaan koske minua koska niihin ei sisälly ohennusta. Hintaa tulee yksillekin niin paljon että saavat palvella koko rahalla. Edelliset lasit säilytän varalaseina ja lisäksi on piilarit.
 
Harvemmin kuin 3 vuoden välein. Käytän piilareita senkin edestä.
Nää nykyiset brillit on tyyliin Waynes Worldin Garthin
Nörttilasit. Haluan näistä eroon mahdollisimman pian
 

Yhteistyössä