siljan serenade

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kahdesti käyttänyt ko hyttiluokkaa ja ollut tyytyväinen. Siellä on parivuode ja meren puoleisissa hyteissä on nojatuoli, josta saa lapselle vuoteen. Petivaatteet siihen saa pyytämällä infosta. Jos lapsi ihan pieni, voi pyytää matkasängyn.
Hytissä on TV ja pieni jääkaappi, jossa pari pientä kuohuviiniä, olutta ja limua. Me käytimme sitä eväidenkin säilytykseen. Hintaan kuuluu erikoisaamiainen, joka on laadukkaampi kuin perusaamiainen. Kahvi/tee tuodaan pöytään.
Silja luokan hytti tuntuu paljon avarammalta kuin tavallinen hytti. Olen matkustanut kahden lapsen kanssa kolmistaan ja minulle oli luksusta, kun sain nukkua tavallisessa sängyssä eikä tarvinnut könytä yläsänkyyn hikoilemaan!

Oltiin ekan kerran keväällä ja enää ei varmasti tavalliseen hyttiin mennä, oli aivan ihana ikkuna lattiasta kattoon merelle näkymin (yllättäen :) ),
minibaarin sisällön sai juoda napaansa, ei siellä tosin montaa virvoketta ollut, mutta silti. Ja aamiaissalissa oli pianonsoittaja ja meininki oli ihana rauhallista ja tyylikästä, ei kukaan tuuppinut kyynärpäillä, kuten siellä toisessa salissa on se meininkin, että ruoka just loppuu ja mullehetikaikki ruoat sieltä.... :/
Ja kylppärissä mahtui kääntymään ilman, että jenkat osui seiniin ;)

Suosittelen =)

Yhteistyössä