Silja-nimestä

  • Viestiketjun aloittaja oili
  • Ensimmäinen viesti
Silja on niin kaunis nimi! Me mietittiin sitä tuolle keskimmäiselle toiseksi nimeksi(Sohvi on etunimenä ja kolmentena Mirjami). Mun äidin nimi on Silja. JA jos koskaan ikinä vielä saan/teen tyttölapsen,niin varmasti käytän tuota kaunista nimeä!!
 
Oisin halunnut omalle lapselle Silja nimeks, mutta serkku kerkes ensin :kieh:

Mulle siitä tulee mieleen vaan se lastenlaulu Ihhahhaa hepo hirnahtaa...
Juokse hepo hiljaa, kanna pikku Siljaa, kanna kotiin saakka, kevyt kallis taakka... =)
 
vierailija
Silja on tosi tosi ruma ja kauhea nimi. Voi lapsi raukkoja joille sellainen nimi annetan. Paljon parempiakin nimi on mutta niitä en nyt rupea tässä luettelemaan sillä jokaisella on oma mieli pide nimistä.
 
äippä vaan
Kuka nyt silja nimeä lapselle antaa sillä sehän on tosi kauhea nimi. Minä en ainakaan lapselleni noin kauheata nimeä anna. oOen samaa mieltä tuon edellisen kirjoittajan kanssa mutta meitähän on moneksi.
 
IhanPihallaSONE
Kaunis nimi! Jokaisesta nimestä voi vääntää jonkilaisen liikanimen joten sitä nyt on turha murehtia.

Mites olis Silja Ailikki , joku ehdotti Silja Amandaakin, aika kiva. Toiseks nimeks vois olla kivoja myös Eveliina, Karoliina, tai Karola. (meidän kuopuksen toinen nimi on Karola :heart: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElViIrAeLLi:
Silja on niin kaunis nimi! Me mietittiin sitä tuolle keskimmäiselle toiseksi nimeksi(Sohvi on etunimenä ja kolmentena Mirjami). Mun äidin nimi on Silja. JA jos koskaan ikinä vielä saan/teen tyttölapsen,niin varmasti käytän tuota kaunista nimeä!!
Meillä on Silja ja jos saadaan joskus vielä tyttö, tulee hänestä mitä luultavimmin Sohvi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ElViIrAeLLi:
Silja on niin kaunis nimi! Me mietittiin sitä tuolle keskimmäiselle toiseksi nimeksi(Sohvi on etunimenä ja kolmentena Mirjami). Mun äidin nimi on Silja. JA jos koskaan ikinä vielä saan/teen tyttölapsen,niin varmasti käytän tuota kaunista nimeä!!
Meillä on Silja ja jos saadaan joskus vielä tyttö, tulee hänestä mitä luultavimmin Sohvi =)
Meillä siis edelleen on Silja Sofia (ekalla sivulla maininta ), ja mietittiin aikanaan, et jos saadaan joskus toinen tyttö, niin hänestä tulee sit Siiri, mutta perskules, kaverit ehti tuon Siirin laittaa meidän suunnitelmista tietämättä :kieh:
 
TriStessse
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä siis edelleen on Silja Sofia (ekalla sivulla maininta ), ja mietittiin aikanaan, et jos saadaan joskus toinen tyttö, niin hänestä tulee sit Siiri, mutta perskules, kaverit ehti tuon Siirin laittaa meidän suunnitelmista tietämättä :kieh:
Heh, meillä on Siiri Sofia ja Silja. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ElViIrAeLLi:
Silja on niin kaunis nimi! Me mietittiin sitä tuolle keskimmäiselle toiseksi nimeksi(Sohvi on etunimenä ja kolmentena Mirjami). Mun äidin nimi on Silja. JA jos koskaan ikinä vielä saan/teen tyttölapsen,niin varmasti käytän tuota kaunista nimeä!!
Meillä on Silja ja jos saadaan joskus vielä tyttö, tulee hänestä mitä luultavimmin Sohvi =)
Meillä siis edelleen on Silja Sofia (ekalla sivulla maininta ), ja mietittiin aikanaan, et jos saadaan joskus toinen tyttö, niin hänestä tulee sit Siiri, mutta perskules, kaverit ehti tuon Siirin laittaa meidän suunnitelmista tietämättä :kieh:
Meillä oli Siljan rinnalla vahvana vaihtoehtona Siiri, mutta päädyttiin Siljaan, koska Siirejä tuli tutuille aikas monta :)
 
Mirikikituki
Minusta oikein kiva nimi, eikä hirveän yleinenkään. Itseni lisäksi tunnen vaan muutaman Siljan. Nuorempana en pitänyt nimestäni, mutta nykyään olen alkanut arvostaa sitä, ettei se ole kaikkein yleisin nimi. Siskoni on Sonja.
 
v
Työkaverini on silja. aivan kuten nimensä on kaunis, hänkin on. Ja uskomaton nainen muutenkin. mä yhdistän tähän nimeen sisäistä rauhaa ja voimaa, sisua ja paljon elämäniloa!
 

Yhteistyössä