Silitätkö pyykit vaiko ei?

Mä olen varmaan ihan kahjo.. B) silitän meinaa melkein kaiken.. :D

alusvaatteet ja sukat jää silittämättä, mut kaiken muun silitän.. esikoisen syntymän jälkeen meni varmaan vuosi niin etten silittäny oikeen mitään, mut enää en voi pistää vaatteita päälle silittämättä..
 
En tosiaankaan silitä kun juhlavaatteet, nekin vaan jos silitystä tarvii :D , verhot, pöytäliinan ( juhliin ) muuten sitäkään ei tarvita. Mankeli on ollut jo muutaman vuoden anopin varastossa, lakanatkin siis vedetään miehen kanssa jo kosteena ennen kuivumista, ei sit ole niin ryppysen näköisiä. Tähänsaakka on meille ja vieraille kelvannut niin.
 
En todellakaan koskaan mitään, jos ei ole aivan pakko. inhoan silittämistä, kun silitysrauta kusee vedet pyykkien päälle. Jostain syystä ei tee mieli perehtyä edes sen kapineen toimintaan, jottei kastelis silitettävää vaatetta.

Ukko silitti ennen kauluspaitansa itse, olen sen verran heltynyt, että silitän ne nykyään juhlia varten. Verhot silitän.
 
NuoriAikuinen
En tosiaankaan silitä, en ole ikinä silittänyt enkä kyllä aio ihan heti aloittaakkaan. Toki jos on jostain kauluspaidoista tms kysymys (joita käytetään aniharvoin) niin ne tulee silitettyä. :)
 
Juuuuuuuuuuuuuuuu olen oikein ahkera siinä. Laitan vaatteet aina yhteen kasaan jotka pitää silittää, odottamaan silittämistä siis, mutta kun olen siitä kasasta jo ne kaikki sitten pikkuhiljaa käyttänyt kunnes siihen kaatuu jo lisää odottelemaan silitettävää......

Eli silitän aina kun on joku päässä vialla et innostun.

 

Yhteistyössä