Silikoni hiustuotteissa - mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiukset kuntoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiukset kuntoon

Vieras
Mitä mieltä olet? Onko silikonista haittaa hiuksille? Aika moni shampoo ja hoitoaine ilmeisesti sisältää silikonia.
Jos mielestäsi on haittaa, millä peset hiuksesi? Minkä merkkinen shampoo tms?
Pohdittiin tätä asiaa porukalla, siks kyselen :)

Franck Provostin tuotteet eivät sisällä silikonia, kuten ei myöskään monet ekoshamppot ja hoitoaineet. Mä oon huomannu et ilman silikonia hiukset ei rasvoitu niin helposti :)

En käytä silikonia sisältäviä hiustuotteita ollenkaan ja mielestäni hiukseni ovat paremmassa kunnossa kuin ennen. Pehmeät ja taipuisat, helposti käsiteltävät. Ennen käytin mitä vaan, useimmissa oli silikonia. Nyt olen käyttänyt jo vuosia XZ sarjaa. Siinä ei ole silikonia eikä silikoniyhdisteitä. Laadukkaita ja edullisia tuotteita! Suosittelen.

Silikonista ei ole mitään haittaa jos se on vesiliukoista eikä halvoissa käytettyä kertyvää silikonia. Sellasen halvan kerroksen päälle koetat tehdä mitä tahansa, väriä permanenttia jne. tulee epätasainen.

Eli kukaan ei tiedä MIKSI silikonipohjaisia ei saisi käyttää? Paitsi tuo epämääräinen epätasaisuus-argumentti. Joku vaan on sanonut niin, niin sit täytyy uskoa...

[QUOTE="hmmm";24672292]Eli kukaan ei tiedä MIKSI silikonipohjaisia ei saisi käyttää? Paitsi tuo epämääräinen epätasaisuus-argumentti. Joku vaan on sanonut niin, niin sit täytyy uskoa...[/QUOTE]

saahan niitä käyttää jokainen niin paljon kun tykkää mutta aikaa myöden silikoni tekee hiuksista latteat ja vaikeasti käsiteltävät,jos on pakko noita marketti mössöjä päähänsä tunkea ni kannattais edes joskus käyttää syväpuhdistavaa shamppoota joka poistaa sen silikonin,muotoilutuotteiden jämät sekä metallit ja kloorit mitä irtoaa vesiputkista hiuksiin..

se on vaan kiva sitte kun näitä kotivärjääjiä tulee korjauttamaan karvojaan kampaamoon kun hiukset on kärähtänyt päähän kun on metallit ja hapetteet tehny semmosen pienen kemiallisen reaktion kesken kotivärjäyksien.

Yhteistyössä