Silikoneista kommentteja?

  • Viestiketjun aloittaja SunGirl
  • Ensimmäinen viesti
SunGirl
Onko kukaan ottanut silikonit rintoihinsa raskauden jälkeen? Voiko niillä imettää, jos tulee uudelleen raskaaksi tai kärsivätkö muuten raskaudesta/imettämisestä? Oletko ollut tyytyväinen päätökseesi ottaa silikonit?

Haluaisin tietoa, koska olen itse harkinnut silikoneja. Etuvarustus hävisi suurinpiirtein kokonaan imetyksen myötä ja haluaisin olla naisellisempi. Haluaisin siis kommentteja ja tietoa niiltä naisilta, joilla on silikonit enkä esim. kommentteja silikonirintojen puolesta tai vastaan, kiitos! Eli löytyykö ketään? :eek:
 
hurrikaani
täällä mies, jonka mielestä naisellisuus ei ole rinnoista kiinni vaan koko olemuksesta, se tulee sisältäpäin. ei ne silikoonit susta välttämättä naisellista tee,mutta jos ne sun itsetuntoasi kohentaa,niin siitä vaan. Löytyisikö aiheesta hakusanalla silikonirinnat googlesta?
 
tyttö77
mä ymmärrän vain siinä tilanteessa jos se kohottaa omaa minä kuvaa siis itsetuntoa.. muuten en tajua. Ulkonäöllisesti havaittavissa että silikonit on silikonit..
 
jenni
käyppä osoitteessa:[b]silikonitieto.net, jos katot kuvia hiukan korjailluista tai epäonnistuneista leikkauksista, voipi olla että alkaa tyydyttää omat rinnatkin... :/
 
Magic

Täällä on silikonit(B-kuppi),laitettiin lääketieteellisistä syistä.Olin 18-vuotias silloin,enkä ollut normaalisti kehittynyt(en ole maksanut silikoneista mitään).
Eli silikoneista vuosien kokemus,en olisi koskaan laittanut jollei olisi ollut pakko.

Imettäminen riippuu siitä,laitetaanko silikonit rinnan alta vai nännistä.Minun kohdallani rintoja muotoiltiin ja silikonit latettiin nännin kautta,eli maitotiehyet tuhoutuivat-enkä näin ollen voinut imettää :'(

Silikonien haittapuolista puhutaan vähän,eikä edes kirurgi (minun kohdalla ainakaan) kertonut esim.etten voi nukkua enään selällä/vatsalla,juokseminen ja hyppiminen mahdotonta.Jatkuvia kipuja,kylmän arkuus,luonnottomuus ja toistuvia korjausleikkauksia(kapseloituminen,kovettuminen)..Tämä aika yksilöllistä?!
Eli jos meinaa ottaa silikonit,kannattaa huomioida myös rahallisesti se,että laiton lisäksi saatat joutua useisiin korjausleikkauksiin ja lopulta ottamaan ne kokonaan pois.Eikä se ole halpaa!!

Harkitse tarkkaan.Jos otat silikonit ja päädyt sitten poistamaan ne,eivät rintasi ole laisinkaan entisensä veroiset :(

Toivottavasti vähän valaisin asiaa ja annoin vähän pohtimisen aihetta =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2004 klo 23:00 jenni kirjoitti:
käyppä osoitteessa:[b]silikonitieto.net, jos katot kuvia hiukan korjailluista tai epäonnistuneista leikkauksista, voipi olla että alkaa tyydyttää omat rinnatkin... :/



HYIhyihyihyi! Voi kamala noita naisparkoja! :'( Ihan hirveää jälkeä!
 
mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2004 klo 12:46 Mörökölli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2004 klo 23:00 jenni kirjoitti:
käyppä osoitteessa:[b]silikonitieto.net, jos katot kuvia hiukan korjailluista tai epäonnistuneista leikkauksista, voipi olla että alkaa tyydyttää omat rinnatkin... :/




HYIhyihyihyi! Voi kamala noita naisparkoja! :'( Ihan hirveää jälkeä!



joo,oli tosi järkyttävi kuvia! :(
 
Crisse
"Magic" Ikävää että olet joutunut kärsimään silikoineista.

Itse en aio koskaan parannella rintojani (ainakaan silikonilla). Olen ajatellut että jos rinnat repsahtavat lapsien imetyksen jälkeen niin se on vain elämää =) Uimahalleissa ym. näkee jatkuvasti naisia, jotka ovat inettäneet ja eläneet täyttä elämää, ja se näkyy repsahtaneissa rinnoissa mutta minun mielestäni se on kaunista. Nämä naiset ovat luonnollisia ja he ovat luoneet uutta elämää :) Itse haluan olla samanlainen.

Mielestäni silikonirinnat näyttävät luonnottomilta ja varmaan tuntuvatkin.. Mutta ei pidä tuomita niitä jotka ovat leikkauksen tehneet. kaikilla varmaan omat syynsä, esim.huono itsetunto, kehittymättömät rinnat..
 
Magic
Hei crisse!

Halusin keroa,että valoa saattaa näkyä.Että saatan päästä silikoneista eroon!

Tässä odottelen lääkärin päätöstä,että suostuvatko tekemään minulle mikro tramin.Eli omasta kudoksestani tehdään uudet rinnat.
Kudos on luonnollista,esim.rinnat kasvavat lihotessa.Ehkä ei tarvitsisi enään mennä korjausleikkauksiin.

On todella iso leikkaus,mutta loppuelämääni ajatelen paras ratkaisu :saint:

Nyt vain odottelen vastausta ;)
 
luomutissi
Hurrikaanille....rinnat nimenomaan tekee naisesta naisen. Mieheni sanoi et kyllä naisen pitää näyttää naiselta. Naisen pitäis olla kurvikas oikeista paikoista ja miehen pitkä sekä lihaksikas.
 
Biibi
Sitten kun tissini alkavat roikkua, aion kantaa ne edelleen ylpeydellä. Mielestäni silikonirintojen suosio on todella pelottava ja huolestuttava asia.

Osoitteessa http://www.silikonitieto.net/ on myös mielenkiintoisia tarinoita kohdassa Kokemuksia silikoneista.
 
mä vaan
älä helvetissä ota.itselleni laitettiin(mielihäiriö)v.99 ja nää on kauheet luonnottomat patit!vielä enempi hävettää uimahalleissa ym.kun on niin luonnottomat.tosiaan vatsalla nukkuminen on ollut mahdotonta ja liivejä saa pitää yötäpäivää.on tullut ikävä imetyksenjälkeisiä riippurintoja ja aionki poistattaa nää hirvitykset.maksaa vaan 1500 euroo et oottelen mistä rahat löytys..
 
nnnn
puolesta !!!

jokaisen oma asia mitä haluaa itselleen tehdä.
olen käynyt katsomassa kuvia siel silikonitiedossa. jokaisesta mahdollisesta aiheesta löytyy pelottelukuvia jos tahtoo. epäonnistumisia on kuitenkin nykyään harvoin, niitä laitetaan niin paljon että prosenttuaalinen epäonnistumisen mahdollisuus ei ole suuri. olen kysellyt asiantuntijoilta.
itsekkin voisin laittaa jos rahaa olisi.
jokainen nainen itse tietää mikä itsestä tekee naisen.
ei voi yleistää että kaikki pärjää "lautana" tai lihavana, lyhyttukkaisena ym ym ym. mun mielestä se on oma juttu jokaisella.
mulla on kavereita käyny laittaa, valmiina koot vaihdellu c ja d välillä. on ollu tyytyväisiä.
tottakai silikonit näyttää silikoneilta, kyllähän teko blondistakin näkee että tukka on värjätty. joten väliäkö sillä.
pääasia että itse tykkää.
hyvin on julkkismuijatkin onnistunut imettämään niiden kans. maitorauhaset ei vaurioidu mutta olen kuulluut että kun maito on rinnoissa on suurempi riski että implantti "kääntyy"
 
alannah
Oon kuullu liian paljon kauhuja silikoneista, et tyydyn pikemminki näihin eri pituisiin rintoihini. Aikoinaan mun selkää yritettiin kovalla korsetilla suoristaa mutta eipä se auttanu juuri lainkaan muuta ku leikkauksella mutta kuitenki. Korsetti pilas mun rinnat mutta pientä kohotusta saan rinnoilleni topatuista rintsikoista.
 
Jokainen saa rintavarustukselleen tehdä mitä lystää, mutta itse en missään nimessä antaisi itseäni parannustarkoituksessa leikellä (ellei käy vaikkapa joku onnettomuus jonka vuoksi on pakko). En siis ikinä silikonejakaan laittaisi. Puistattaa pelkkä ajatuskin. :/
 
viima76
Itse en ottaisi mutta ilman muuta jokaisella oikeus omaan kroppaansa enkä ketään tuomitse! Itselläni 75b ja vaikka imetyksestä/imetyksistä rinnat alkaisi roikkumaan niin so what, kyllä kannan ylpeydellä riippuvat rinnat, täytyy kropassa näkyä lapsen/lapsien jäljet! Ja on se "Luomutissi" hyvä että olette löytäneet toisenne, te täydelliset ihmiset! Säälistä toi mun mies mut varmaan otti kun ei noita kurveja paljoa ole.. Hyvä tietää se näin 11 vuoden jälkeen..
 
Dippadaa
Jaa-a, enpä ole niiden kannalla.
Itselläni onkin kyllä isot rinnat. Tieten kahden lapsen imetysten jälkeen hieman veltostuneet, mutta c ja d kuppia ovat edellleen. Eivät mitkään nahkakintaat. ;)
Mies ainaski tykkää.

Eivätkä ole kasvaneet tai pienentyneet lasten/imetysten myötä. Palautuneet äkkiä maidon nousun jälkeen normaali kokoisiksi.

joo tulipas sekavaa tekstiä.
 
Eufrosiina
En nyt juuri suhtaudu puolesta enkä vastaan silikonirintoihin, mut voin mainita että itse imetin puolitoista vuotta, sen jälkeen rinnat oli kuin rukkaset ja oli jo vaikeuksia löytää sopivia rintsikoitakin kun koko ei sinänsä ollut paljoa pienempi mut ryhdikkyys puuttui vallan ja ne tavallaan vaan.. niin no roikkui, se se sana on (kuulostaako tutulta??) No kun en ole tullut uudestaan raskaaksi lainkaan ja aikaa on kulunut jo niin paljon että lapsi on 4vee niin nyt on rinnoissa kyllä täytettä, on jopa kuppikoko kasvanut ja ryhti palannut.. eli paljon aikaa sekä kärsivällisyyttä ja ihan pikkuisen voi tehostaa rintalihastreenillä, se antaa sitä ryhtiä.. eipä nää nyt ilman rintaliivejä mitkään pystyt ole, mut onhan mulla aina ollut sen verran tuota kuppikokoa ettei ne ennen lastakaan olleet, silti on nyt jo sellaiset rinnat että tiukkaa paitaa voi käyttää ilman rintsikoitakin ja ihan hyvältä näyttää silti..
 

Yhteistyössä