Siksi ei Niinistö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siksi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siksi ei

Vieras
- kommentit esim. raiskauksesta avioliitossa, ja ikäero puolisoon kertoo omaa asiaansa..

- valtiovarainministerinä ollessaan leikkeli kotihoidontuesta satoja markkoja pois

- kurjisti mm. opiskelijoiden asemaa ja on vastustanut henkeen ja vereen opintotuen sitomista indeksiin (ja muutenkin torppaa opiskelijat tekemään töitä vaikka se ei kyllä edistä opintojen edistymistä)

- työttömien ja pätkätyöläisten aseman heikentäminen

- höpöhöpöpuheet laittomista lakoista: työläisen pitäisi olla hiljaa ja olla kiitollinen työstään vaikka työnantaja itse käyttäisiä laittomia keinoja!! vaikka palkkoja alennettaisiin ilman yhteistä sopimusta, työntekijän pitää vain olla kiitollinen kun sai pitää työpaikkansa... ja herrat ei kun rikastuu!

- velaton miljoonaomaisuudenhaltija, joka haluaa pienentää verojen progressiota ja osinkotulojen verotusta eli rikkaat rikastukoot ja köyhät köyhtykööt

- haluaa nostaa eläkeikää... hyvähän se on kun itse on niin rikas että voi lopettaa työt ihan milloin huvittaa

En halua presidenttiä joka kannattaa moisia arvoja.

• Tykkää
Reactions: kojootti
Tässä konkreettista Niinistön "Kovaa" arvomaailmaa vuosien takaa:

Eduskunnan puhemies Sauli Niinistö (kok) kertoi Iltalehdelle keväällä 2007, että hän aikoo lahjoittaa kansanedustajan palkkansa hyväntekeväisyyteen. Tuolloin hän vertasi lahjoitusta osakesalkkuun.

- Miksi sitä nyt sitten kutsuisi, vaikka hyvän mielen salkuksi. Luulen, että siitä koituu kovemmat osingot loppujen lopuksi, Niinistö sanoi.

Ilta-Sanomien mukaan Niinistö on lunastanut lupauksensa ja lahjoittanut 120 000 euroa hyväntekeväisyyteen.

Niinistön lahjoituksien pääkohteet ovat Kirkon diakoniarahasto ja Tukikummit-säätiö.

"työläisen pitäisi olla hiljaa ja olla kiitollinen työstään vaikka työnantaja itse käyttäisiä laittomia keinoja!! vaikka palkkoja alennettaisiin ilman yhteistä sopimusta, työntekijän pitää vain olla kiitollinen kun sai pitää työpaikkansa... "

Just joo, taitaa olla itse työnantaja tämä kirjoittaja. En haluais olla hällä töissä! huh huh

"työläisen pitäisi olla hiljaa ja olla kiitollinen työstään vaikka työnantaja itse käyttäisiä laittomia keinoja!! vaikka palkkoja alennettaisiin ilman yhteistä sopimusta, työntekijän pitää vain olla kiitollinen kun sai pitää työpaikkansa... "

Just joo, taitaa olla itse työnantaja tämä kirjoittaja. En haluais olla hällä töissä! huh huh

:D Siis kyllähän se Niinistö on lähempänä työnantajaa kuin työntekijää, tuo oli siis HÄNEN mielipiteensä sen mukaan mitä olen keskusteluja seurannut, ei tosiaankaan minun. HÄN nosti esiin laittomat lakot keskusteluun, ja esimerkit joita hän nosti esiin olivat kaikki sellaisia tapauksia joissa työnantajapuoli on ensin itse toiminut sopimustenvastaisesti, ja nämä olivat sitten Niinistöstä laittomia lakkoja joista pitäis saada isommat sanktiot.

Taidat olla vähän yksinkertanen :D

[QUOTE="nimetön";25512391]haaviston ja puolison ikäero 20 vuotta[/QUOTE]

Hassua, mutta se ei ole homoilla niin merkittävä. Ajattelen sen lähinnä niin, että homoilla on vaikeampi löytää puolisoa ylipäätään ja sattuma samanikäisyydestä sielunkumppanin kanssa olisi harvinaista.

Miehet ovat hamunneet nuoria kauniita naisia puolisoikseen aina ja siihen ovat valitettavasti ihan eri syyt, kuin se etteikö samanikäisiä (Niinistön tapauksessa kuusikymppisiä ja rupsahtaneita) olisi vapaina.

Tutkippa asioita hieman paremmin. Taitaa tuo kuullun/luetun ymmärtäminen olla hieman vaikea osa-alue sinulle :)

- kommentit esim. raiskauksesta avioliitossa, ja ikäero puolisoon kertoo omaa asiaansa..

NYT MENI VÄHÄN OHI... häh????

- valtiovarainministerinä ollessaan leikkeli kotihoidontuesta satoja markkoja pois

HAAVISTO kannattaa energiaverojen nostamista ja asuntovelan korkovähennyksen poistamista.

- kurjisti mm. opiskelijoiden asemaa ja on vastustanut henkeen ja vereen opintotuen sitomista indeksiin (ja muutenkin torppaa opiskelijat tekemään töitä vaikka se ei kyllä edistä opintojen edistymistä)

MITEN?

- työttömien ja pätkätyöläisten aseman heikentäminen

MITEN? Myös työpaikkoja on luotu. Minä henk.koht en halua olla koko ajan maksajana teidän kotona makaajien tukia. Tekisitte töitäkin välillä.

- höpöhöpöpuheet laittomista lakoista: työläisen pitäisi olla hiljaa ja olla kiitollinen työstään vaikka työnantaja itse käyttäisiä laittomia keinoja!! vaikka palkkoja alennettaisiin ilman yhteistä sopimusta, työntekijän pitää vain olla kiitollinen kun sai pitää työpaikkansa... ja herrat ei kun rikastuu!

Haaviston kannattamilla metodeilla loputkin teollisuuden työpaikat karkaavat ulkomaille. Työpaikasta voi olla kiitollinen - lakoilla yleensä vain lopulta huononnetaan työtilannetta. Yrityksillä ei ole varaa maksaa suomalaista kallista työntekijää. Viimeaikaiset lakkoilut ovat olleet mielestäni kohtuuttomia. Itse erosin liitosta kokonaan. En halua olla osana sellaista.

- velaton miljoonaomaisuudenhaltija, joka haluaa pienentää verojen progressiota ja osinkotulojen verotusta eli rikkaat rikastukoot ja köyhät köyhtykööt

Hän on kouluttautunut, tehnyt elämänsä töitä ja ansainnut siitä ihan oikeutetusti rahaa. Tekee rahoillaan myös jatkuvasti paljon hyväntekeväisyystyötä. Niinistö on puhunut jatkuvasti ahneutta vastaan.

- haluaa nostaa eläkeikää... hyvähän se on kun itse on niin rikas että voi lopettaa työt ihan milloin huvittaa

Niinistö haluaa nostaa todellista eläköitymisikää eli sitä, että ihmiset pystyisivät työskentelemään terveinä pidempään. Niinistö haluaa parantaa työhyvinvointia. Nykyään liian moni jää ennen eläkeikää sairaseläkkeelle.

En halua presidenttiä joka kannattaa moisia arvoja.

• Tykkää
Reactions: versatile
[QUOTE="vieras";25503629]Tässä konkreettista Niinistön "Kovaa" arvomaailmaa vuosien takaa:

Eduskunnan puhemies Sauli Niinistö (kok) kertoi Iltalehdelle keväällä 2007, että hän aikoo lahjoittaa kansanedustajan palkkansa hyväntekeväisyyteen. Tuolloin hän vertasi lahjoitusta osakesalkkuun.

- Miksi sitä nyt sitten kutsuisi, vaikka hyvän mielen salkuksi. Luulen, että siitä koituu kovemmat osingot loppujen lopuksi, Niinistö sanoi.

Ilta-Sanomien mukaan Niinistö on lunastanut lupauksensa ja lahjoittanut 120 000 euroa hyväntekeväisyyteen.

Niinistön lahjoituksien pääkohteet ovat Kirkon diakoniarahasto ja Tukikummit-säätiö.[/QUOTE]

Muhun eivät tehoa hyväntekeväisyystyöt tässä vaalikampanjassa. Aloittajan teksti oli juuri sitä asiapitoista tietoa, jonka perusteella ihmisten pitäisi tehdä päätöksensä. Mitkään hyväntekeväisyysteot eivät todellakaan vastaa poliittista päätöksentekoa ja niiden seurauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä...;25512500:
Tutkippa asioita hieman paremmin. Taitaa tuo kuullun/luetun ymmärtäminen olla hieman vaikea osa-alue sinulle :)

Sä et itse asiassa vastaa näihin kohtiin vaikka jokaista kommentoitkin.

Vastaukseks Niinistön puolesta ei kyllä riitä se, että kerrot mitä Haavisto olisi tekemässä toisaalla. Ja se, että Niinistö puhuu noin yleisellä tasolla ahneutta vastaan ei kyllä kerro mitään.

[QUOTE="vieras";25503629]Tässä konkreettista Niinistön "Kovaa" arvomaailmaa vuosien takaa:

Niinistön lahjoituksien pääkohteet ovat Kirkon diakoniarahasto ja Tukikummit-säätiö.[/QUOTE]

Silti Niinistö tienasi vuonna 2010 yli 145 000 euroa, Haavisto "vain" reilu 100 000 euroa.

Niinistöllä on omaisuutta (joukkovelkakirjoja, rahasto-osuuksia, osakkeita, kiinteistöjä) noin miljoonan arvosta. Haavistolla ei ole mitään, hän jopa asuu vuokralla tällä hetkellä.

Pekka ei ole lahjoittanut mitään kenellekään, vaan kahminut vain lisää ja lisää vaikka on jo ennestään todella rikas ihminen.

[QUOTE="vieras";25512432]Hassua, mutta se ei ole homoilla niin merkittävä. Ajattelen sen lähinnä niin, että homoilla on vaikeampi löytää puolisoa ylipäätään ja sattuma samanikäisyydestä sielunkumppanin kanssa olisi harvinaista.

Miehet ovat hamunneet nuoria kauniita naisia puolisoikseen aina ja siihen ovat valitettavasti ihan eri syyt, kuin se etteikö samanikäisiä (Niinistön tapauksessa kuusikymppisiä ja rupsahtaneita) olisi vapaina.[/QUOTE]

HAHAAHAAHAH olet kyllä huvittava. eli ahaa okei miehillä on okei ja miehellä ja naisella ei. :D Kunnon sukupuolisyrjiä sinä. ;) :D

[QUOTE="...";25512596]:D :D

Mutta kun on homo niin sillä on väliä, että kumppani on nuorempi. Heterolle se on ihan normia.[/QUOTE]

Joo, Niinistöllä on lastensa kanssa 27 ja 32 vuotta ikäeroa :D . Siis oikeasti ällöttävää!

[QUOTE="vieras";25512602]Silti Niinistö tienasi vuonna 2010 yli 145 000 euroa, Haavisto "vain" reilu 100 000 euroa.

Niinistöllä on omaisuutta (joukkovelkakirjoja, rahasto-osuuksia, osakkeita, kiinteistöjä) noin miljoonan arvosta. Haavistolla ei ole mitään, hän jopa asuu vuokralla tällä hetkellä.[/QUOTE]

Haavisto asuu Kruunuhaan ökykalliilla monokulttuurisella asuinalueella (huom. miksi Haavisto ei halua nauttia monikulttuurisuuden rikkaudesta?)

Haavisto myi Munkkiniemen Tiilimäessä, kenties Hgin kallein asuinalue, sijaitsevan ison omakotitalonsa järkyttävän suurella voitolla. Onkohan Pekka siirtänyt myyntivoittonsa johonkin veroparatiisiin?

Yhteistyössä