sikiön syke 120...vähän???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
poika tuolla mahassa näyttäis köllivän :) hitaampi syke kun tyttöä odottaessani :P
Tytön kanssa sykkeet oli loppuun asti min. 135....
Kuulostaa niin hitaalta siihen verrattuna.

Meillä oli pojalla koko sikiöajan 110-120. Liikkeiden aikana nousi 130-140:een. Ei sitä kukaan koskaan kommentoinut muuten kuin normaalina, tosin neuvolakorttiin sykkeen kohdalle tuli aina vain yksi + eli vähän (en tiedä sitten onko yleinen tapa laittaa vain yksi, mutta olen nähnyt kyllä siinäkin kahta plussaa joillakin).

Selvä poikasyke. Minulla on kokemusta 4 pojan verran ja tottakai välillä, kun jytäsivät, niin käyrät kävi pitkäänkin ylempänä, mutta kaikilla oli ollut leposyke 120 luokkaa

pöh, minun lapsukaisella sykkeet vaihteli järestään 120-170 ja poika on. Eli tokihan ne sykkeet vaihtelee senkin mukaan miten on hereillä ja puuhasteleeko siellä vai mitä touhuilee.

Meillä kaksi tyttöä, ja molemmilla oli sykkeet aina 135-145, pojilla kai yleensä hitaampi, vaikka ei kai se mikään ehdoton sääntö ole.. Kai lapsen koko myös vaikuttaa sykkeeseen. Meillä lapset ollut alle kolmen kilon syntyessään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä minä tiedän;20434188:
tytön syke toi on!!! meil tuli poika ja koko raskauden ajan oli sykkeet 140-160

Höpö höpö itelles. Poika on tulossa ja syke aktiivisena 145-150 ja levossa 125-130.

Sä kyl mitää tiedä!!

Yhteistyössä