M
"mame"
Vieras
Minulla oli eilen (37+5) neuvola jossa ultrattiin sikiön painoarvioksi 3.4kiloa. Jos vauva aikoo vielä kaksi viikkoa viettää tuolla vatsassa on siis todennäköistä että synnytän reippaasti yli nelikilosen vauvan. Mitä mieltä olette, pitäisikö alkaa kotikonstein käynnistelemään tätä?
Terkka sanoi että lapsivettä on "tarpeeksi, mutta ei älyttömiä määriä ja jos painoa tulee vielä 10% lisää niin ei sieltä ihan viis kiloista kuitenkaan tule.."
Terkka sanoi että lapsivettä on "tarpeeksi, mutta ei älyttömiä määriä ja jos painoa tulee vielä 10% lisää niin ei sieltä ihan viis kiloista kuitenkaan tule.."