Sikiön painoarvio n. rv 26?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Esikoinen syntyi 2.9kiloisena viikolla 41 ja kuopus 3,2kiloisena viikolla 40

Siis suunnilleen samoilla viikoilla? Mä olen täällä jo huolesta soikeena... :(

Molemmat lapset täysin terveitä ja hyväkuntoisia vauvoja! Jos sinua huolettaa puhu lääkärille, mulle lääkäri sanoi, että toiset vauvat kerää painoa sitten enemmän loppuraskaudesta (kuten kävi mullekin) :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Esikoinen syntyi 2.9kiloisena viikolla 41 ja kuopus 3,2kiloisena viikolla 40

Siis suunnilleen samoilla viikoilla? Mä olen täällä jo huolesta soikeena... :(

Molemmat lapset täysin terveitä ja hyväkuntoisia vauvoja! Jos sinua huolettaa puhu lääkärille, mulle lääkäri sanoi, että toiset vauvat kerää painoa sitten enemmän loppuraskaudesta (kuten kävi mullekin) :)

Katoin just, että edellisessä raskaudessa painoarvio on ollut rv 28+2 1300 g. Aika paljon kurottavaa, jos siihen meinaa päästä, mutta onko se mahdollista?

Mua oikeesti pelottaa nyt :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla painoarvio rv 25+1 oli 780g ja lääkäri sano et pikkusen isompi ku ns.keskivertovauva. Ettei tuo musta pienelle kuulosta.. Kuka sulle sano et on pieni?

No se ultraava lääkäri. Oikein kauhisteli kuinka pieni on. Mua pelottaa ihan hirveästi ja itkua väännän. :(

mulla ekan lapsen pa rv25+5 oli 785g ja rv 28+6 1229g. Synty 10päivää la:n jälkeen ja oli yli 4kg..vauva alkaa tossa vaiheessa kasvamaan nopeammin ja jos vaikka hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin,niin heitot mahdollisia. Ja jos kovasti huolettaa,ni soitappas neuvolaan.

Meille taas lääkäri sanoi RV24-25 molemmista pojistani, että tulee isoja vauvoja. Painoarvioita en nyt muista. Esikoinen syntyi 39+2 ja painoi 3150 g, kuopus 40+1 ja painoi 2800 g, eli TODELLAKIN on arvioita nuo. Eikös sitä sanota, että loppuraskauden vauva kasvaa omaan tahtiinsa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä