V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Esikoinen syntyi 2.9kiloisena viikolla 41 ja kuopus 3,2kiloisena viikolla 40
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Esikoinen syntyi 2.9kiloisena viikolla 41 ja kuopus 3,2kiloisena viikolla 40
Siis suunnilleen samoilla viikoilla? Mä olen täällä jo huolesta soikeena...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja >>:kyllähän tuo ainakin Tekayn mukaan jää ihan keskikäyrille
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Esikoinen syntyi 2.9kiloisena viikolla 41 ja kuopus 3,2kiloisena viikolla 40
Siis suunnilleen samoilla viikoilla? Mä olen täällä jo huolesta soikeena...![]()
Molemmat lapset täysin terveitä ja hyväkuntoisia vauvoja! Jos sinua huolettaa puhu lääkärille, mulle lääkäri sanoi, että toiset vauvat kerää painoa sitten enemmän loppuraskaudesta (kuten kävi mullekin)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja >>:Alkuperäinen kirjoittaja >>:kyllähän tuo ainakin Tekayn mukaan jää ihan keskikäyrille
korjaan;siis käyrille..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla painoarvio rv 25+1 oli 780g ja lääkäri sano et pikkusen isompi ku ns.keskivertovauva. Ettei tuo musta pienelle kuulosta.. Kuka sulle sano et on pieni?