Sikiön liikkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpsö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höpsö

Vieras
Voiko tuntea niitä rv 15+ jo?
Kun oon kuullu et niitten pitäs tuntua joltain "hipaisulta" yms. ja en oikeen tiiä MITÄ mä tunnen, sellasta outoa "nyppimistä"... tai ei, ei sekään oo oikee sana. Mä en vaan osaa kuvailla sitä. niinku joku hiljaa taputtais sormilla pari kertaa nopeesti ....
Ja tuo tunne tulee sillon tällön.
En mä nyt tiiä voiko se olla meiän vaavin liikkeitä vai mikä?

Mistä mä tunnistan ne varmasti?

voi olla että nuo on liikkeitä. jokaisellahan se on ihan yksilöllisiä millon tuntee :)
mulla itellä ne oli aluksi just sellasta kupruilua, jotenkin muljahtelua ja jotain, mut nyt tuntee jo ihan selvästi ja tietää mitkä on lapsen liikkeet. :)

Mie tunsin esikoisesta noin aikaisin ja vahvistuivat viikko viikolta. Nyt tokassa tunnistin heti, samoilla viikoilla. Eivät ole normaalia vatsan pulputusta, ne ovat ihan tuttuja tällaiselle laktoosi-ongelmaiselle. :D Sellaisi pieniä sipaisuja ja hipaisuja. Olen muutenkin tuntoaistiltani herkkä, joten ehkä se vaikutti liikkeiden tuntemiseen.

minäkin tunsin esikoisesta tuolloin.selällään maatessa ihan alhaalla häpyluun kohdalla tuntui juuri tuollaisia tökkäisyjä/nykäsyjä :) ja ekat liikkeet tunsin aina samassa kohtaa. tokasta ekat liikkeet tuntu samassa kohtaa,mutta jostain syystä pari viikkoa myöhemmin :)

Yhteistyössä