Sikiön liikkeet katosivat???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plaah

Vieras
Elikkä nyt on menossa rv 18 ja olen tuntenut liikkeitä jo viikolta 15 alkaen, lähinnä iltaisin, mutta kuitenkin selkeitä potkuja... Nyt ei ole moneen päivään tuntunut yhtikäs mitään, onkohan ihan normaalia ??? Kokemuksia??

Mietin jo soittoa äippäpolille, mutta ei kai ne näillä viikoilla oikein voi mitään tehdä jos jokin on hullusti...

Se on niin pieni vielä että voi mennä parikin päivää ettei tunnu mitään, jopa viikkokin..Älä huoli suotta...Voi hyvinkin olla kääntyneenä vaikka selkärangan puolelle tms...
Mulla rv28 ja edelleen tulee hiljasia päiviä, niinkun esim. nyt on tänää ja eilen ollu..

Oisko lapsiveden määrä lisääntynyt, sikiö vaihtanut asentoa tms. Noilla viikoilla ei vielä pidäkään tuntua liikkeitä eikä voi tehdä liikelaskentaa.

Toivottavasti kaikki on hyvin. :)

Luultavasti olet tuntenut suolistokaasujen liikkumisen suolistossa ja nyt sitten vatsan toiminta onkin tasaisempaa. Myös ympäristölle mukavampaa seurasi tällä hetkellä...

Mulla teki kolmosen kohdalla samoin ja laukkasin samantien neuvolaan,missä kuunneltiin sydänäänet.Hyvin kuului ja lopputulos siis oli,että vauva oli kääntynyt potkimaan selän puolelle niin ei tuntunut etupuolelle mitään. :D Jos huolettaa niin soita sinne polille.Ne osaa varmasti rauhoitella paremmin kuin me täällä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Gyne:
Luultavasti olet tuntenut suolistokaasujen liikkumisen suolistossa ja nyt sitten vatsan toiminta onkin tasaisempaa. Myös ympäristölle mukavampaa seurasi tällä hetkellä...

Jep jep.

Siis kyseessä toinen raskaus, eli uskon erottavani pierut potkuista :D Istukka takaseinässä, joten sekään ei pitäis vaimentaa... Esikko kun aloitti liikkumisen, niin se ei sitä lopettanut joten siksi vähän huolissaan....Neuvolaan pitää varmaan maanantaina soitella...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gyne:

Jep jep.

Siis kyseessä toinen raskaus, eli uskon erottavani pierut potkuista :D Istukka takaseinässä, joten sekään ei pitäis vaimentaa... Esikko kun aloitti liikkumisen, niin se ei sitä lopettanut joten siksi vähän huolissaan....Neuvolaan pitää varmaan maanantaina soitella...

Mulla myös toinen raskaus, 15 viikosta asti liikeet tuntenut ja juuri 18 viikolla olin huolisani samalla tavalla! Kävin neuvolassa kuuntelemassa äänet, siellä ne oli, vauva oli tosiaan vaan kääntynyt selkään päin. Älä huoli, varmasti sullakin näin! Ne on vielä niin pieniä noilla viikoilla. :)