Sikiön laskeutumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv38

Vieras
Heip, kertoisitteko kokemuksia sikiön laskeutumisesta? Voiko se tapahtua nopeasti ja selvästi yhdessä illassa vai onko hidas ja huomaamaton muutos? Mulla oli eilen kova meno massussa joka sattui ja viilteli, ja nyt maha on ihan eri mallinen. Olikohan tämä nyt se laskeutuminen ja pääsiskö pian jo synnyttämään..? :)

hehehe :DDDD samaa kuule oli mulla rv38, mutta koskaan edes synnytyksen aikana kun olin auennut 10 senttiin, vauva ei ollut laskeutunut. ei sitä voi kun sisätutkimuksella sanoa.. voi olla että alaspäin menossa :)

Laskeutuminen ei tarkoita, että vauva syntyisi lähipäivinä, lähiviikkoina kyllä. Itselläkin tuntunut alhaalla viiltelyä, pistoksia ym ja olen ajatellut, että vauva siellä tunkee alas. Ekoista tuntemuksista viikkoja ja tänään 40+3.

Huomasin kyl ja neuvolassa lekurikin totesi että on laskeutunu. Siitä meni muutama vko vielä syntymiseen. Se sattui ja tuntu kyllä että ruuvasi päätä ja painoi entistä alempana entistä kipeämmin. Mahan asento muuttu jotenki alasuuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Se sattui ja tuntu kyllä että ruuvasi päätä ja painoi entistä alempana entistä kipeämmin. Mahan asento muuttu jotenki alasuuntaan.

Tää kuulostaa tutulta. Mieskin huomasi eilen että mun maha on eri mallinen ennen kuin ehdin edes itse epäilyksistäni ääneen sanoa. On alempana ja jotenkin pulleampi. :O

Yhteistyössä