V
vieras
Vieras
Millä mä saisin itseni rauhoitettua nyt. Ikinä ennen en ole flunssia tms pelännyt, mut nyt tuo sikalunssa on saanut mut sekopäiseksi. Meillä on 2lasta, 3v ja 6kk Tänä vuonna en uskalla ilmoittaa lapsia harrastuksiin tai mitään, kun kammoan tuota tautia. 3v pitäisi päästä kerhoilemaan tai jotain kun e ijuuri kavereita ole, mutta kun en uskalla laittaa.
Tiedän ylireagoivani. Jos se tauti on tullakseen,niin se tulee varmaan tavalliselta kauppareissulta. Mutta jotenkin tekee vaan mieli käpertyä neljän seinän sisään.
Olenko minä täydellisesti ainut panikoiva? Tää menee kyllä jo ihan yli. Vai onko perusteltua pitää lapset kotosalla tämän syksyn ja katsoa tilannetta uudelleen keväällä??
Tiedän ylireagoivani. Jos se tauti on tullakseen,niin se tulee varmaan tavalliselta kauppareissulta. Mutta jotenkin tekee vaan mieli käpertyä neljän seinän sisään.
Olenko minä täydellisesti ainut panikoiva? Tää menee kyllä jo ihan yli. Vai onko perusteltua pitää lapset kotosalla tämän syksyn ja katsoa tilannetta uudelleen keväällä??