Sikainfluenssan sairastaneet/sitä sairastavat: Miten sairastitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairastaneet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairastaneet

Vieras
Eli voisiko tähän kasata kaikkien ketkä sen ovat sairastaneet/sairastavat oireet jne.. ja myös iät ketkä ovat sairastaneet.

Ei viedä tätä ketjua riitelyksi, vaan annetaan taudin sairastaneiden kertoa.

Ja jos jossain jo samanlainen ketju, laittakaa linkki siihen.

en ite sairastanut, mutta mies ja kaksi lasta ovat toipumaisillaan viikon kestäneestä korkeasta kuumeesta ja lapsilla lisäksi ollut hirveä yskä. Ei nuhaa. Ensimmäiset päivät ne vaan nukku.

Kuume (n. 39,5) päänsärkyä, jalkoja ja käsiä särki, yskää, nuhaa, kurkkukipua. ei mitään erikoisempaa. oireet kesti 4päivää ja sitten alkoi helpottaa. ikä 20v.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1499520

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1552565

Tuossa parissa ketjussa puhutaan sairastamisesta. Hakuun kun laittoi "sikainfluenssan sairastaneet" niin tuli muutama ketju ;)
Rohkeasti vaan hakua käyttämään, vai onko tosiaan niin että harmaat ei sitä voi käyttää?

Mulla: Kuume 39 5päivää, kova yskä, vilunväristyksiä, oksentelua, paskantelua, kurkkukipua, ei nuhaa, todella kova väsymys..
2-vuotiaalla pojalla: kuume 39,5 3päivää, yskä, väsy.. ei oikein kivusta osaa kertoa, mutta panadolia ja buranaa veti aamua iltaa..

Tällä viikolla ei ole ollu kuumetta, mutta väsymys ei tunnu helpottavan taudin jäljiltä :(

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Tuossa parissa ketjussa puhutaan sairastamisesta. Hakuun kun laittoi "sikainfluenssan sairastaneet" niin tuli muutama ketju ;)
Rohkeasti vaan hakua käyttämään, vai onko tosiaan niin että harmaat ei sitä voi käyttää?

Lähinnä ajattelin pelkän ketjun taudin sairastaneille. Ilman muuta kommentointia.
Ja osaan käyttää hakua, mutta en löytänyt tälläistä suoraa ketjua sairastaneille.

Täs mä tönötän

Maanantaina alkois särkeä ja paleltaa, yskittää. Tiistaina terveyskeskukseen ja sain kotonapysymiskäskyn. Ti ja ke menikin sitten nukkuessa, kuumetta oli jatkuvasti lähemmäs 40 astetta. Tänään jo hiukka parempi päivä, kuumekin pysyttelee 38 ja 39 välillä

Yskittää ja väsyttää ja särkee yhä, mut ei tää kyl kuolemaksi mulle ainakaan ole.

Ensin aivan saakutinmoinen päänsärky, kuumeilua, kurkkukipeä. Sit kipeyty lihakset ja nivelet. Olo oli kuin robotilla, jolta on nivelet jääneet rasvaamatta. Vasta sitten tuli yskä.
Viime viikon sairastin ja vieläkin olo on aika hontelo.
Pojalla samat oireet kun mulla paitsi sillä oli kuumetta paljon enemmän. Samalla tavalla eka alkoi aivan tajuton päänsärky.

Yhteistyössä