V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poika:kuuluu. mulle tuttu sanoi et hänellä on välitön lähtö jos sen saa ja häneltäkin poistettu perna.
Alkuperäinen kirjoittaja Petomamma:Meillä leukemia 12v pojalla, ehdottomasti riskiryhmää. Vanhukset, vauvat, elinsiirteen saaneet?? Sydänpotilaat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mietin vain, että kuuluukohan mies riskiryhmään, kun siltä on poistettu perna..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Petomamma:Meillä leukemia 12v pojalla, ehdottomasti riskiryhmää. Vanhukset, vauvat, elinsiirteen saaneet?? Sydänpotilaat?
No joo leukemia on vähän eri juttu kuin puuttuva perna. Tai syöpähoidoissa käyvät ylipäätään. Mutta mies ei siis enää käy missään hoidoissa ja on terve, mutta perna toki ei ole kasvanut takaisin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:mä oon ymmärtäny et esim. ensin rokotetaan ne jotka "normaalistikkin" saisivat ilmaisen infulenssa rokotteen ja jos sun mies ei siihen "ryhmään" kuulu.. ni tuntus sillon ettei ol riskiryhmässä
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Petomamma.. missä vaiheessa teidän pojan hoidot on?
Meillä menossa ylläpitovaihe. Kauhistuttaa silti kaikki tommoset flunssat sun muut..
Juuri sairasti flunssan ja tuli kaikkea muuta sitte sen lisäks. Toukokuussa alkoi flunssa ja vieläkään ei ole siitä toipunut ennalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Petomamma:ylipainoiset ovat muuten myös riskiryhmässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Petomamma:ylipainoiset ovat muuten myös riskiryhmässä.
Tällä varmasti tarkoitetaan niitä kellä sitä ylipainoa onkin reippaamman puoleisesti. Tuskimpa 5 kg ylipainoa vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mietin vain, että kuuluukohan mies riskiryhmään, kun siltä on poistettu perna..?
Siis miten päättelit, että miehesi muka kuuluisi riskiryhmään, jos heneltä on perna poistettu???
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Menee tämä sikainfluenssa vouhkaus vähän liian pitkälle...