Sikainfluenssan raskaana sairastaneet Galluppi

  • Viestiketjun aloittaja SIF
  • Ensimmäinen viesti
SIF
Ihan mielenkiinnosta tiedustelen kuinka moni on sairastanut sikainfluenssan raskaana ollessaan? Itse kuulun heihin, ja rokotetta en kerennyt saamaan. En myöskään ottanut tamifluta, koska oireeni olivat lievät.
 
joka on ilmeisesti sairastanut tämän taudin. Eli siis testiä ei otettu, mutta lääkäri totesi aika varmasti tämän sitä olevan. (oireet sopi kuvaan). Itse kerkesin rokotteen saamaan paria päivää ennen kuin oireet alkoi. Tauti alkoi mulla kovalla yskällä ja keuhkot ja keuhkoputki kipeytyi heti ekana päivänä. Seuraavana päivänä alkoi hengenahdistus, jonka vuoksi jouduin lähtemään lauantai-iltana päivystykseen. Siellä lääkäriä odotellessa kuume alkoi nousta ja olo muutenkin huonontua. Sain Tamiflu-lääkekuurin ja pari päivää söin panadolia kun en saanut nukuttua kovan päänsäryn vuoksi.

Nyt ei kuumetta enää ole, mutta kova ja limainen yskä on vielä jäljellä :/
Itse poden huonoa omaatuntoa tostalääkkeiden syönnistä ,koska yleensä olen lääkkeitä vastaan raskauden aikana. Uskon että nimenomaan tuon Tamiflu-lääkkeen ansiosta parannuin näinkin nopeasti, koska lääkäri sanoikin sen nopeuttavan paranemista.

Hyviä vointeja ja pikaista paranemista kaikille, jotka tämän taudin kanssa kamppailevat!
 

Yhteistyössä