K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Niin. Tästä jos uskalsi mainita "pandemian" aikana, niin sai hörhön leiman ja kehoituksen hankkia foliohatun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:..ja se niin hienoa olla oikeassa!
Ja täälä palstalla vaan syytettiin paniikin-lietsojiksi kaikkia, jotka tiesi tuon jo monta kuukautta sitten... *huoh* ...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:me oltiin pahimman ajan yli lähinnä kotona (lapset ei menny tarhaan) eikä otettu rokotuksia... jotenki haiskahti heti ku oli rokotukset valmiina uuteen tautiin.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:me oltiin pahimman ajan yli lähinnä kotona (lapset ei menny tarhaan) eikä otettu rokotuksia... jotenki haiskahti heti ku oli rokotukset valmiina uuteen tautiin.
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Juuri tänään kävin ottamassa rokotteen eikä harmita yhtään .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:me oltiin pahimman ajan yli lähinnä kotona (lapset ei menny tarhaan) eikä otettu rokotuksia... jotenki haiskahti heti ku oli rokotukset valmiina uuteen tautiin.
peesi
Miksi sitten olitte "pahimman" yli kotona, jos kerran tautia ei ollutkaan ja tiesitte, että se on huijausta, Outoa toimintaa ilman logiikan häivää.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:me oltiin pahimman ajan yli lähinnä kotona (lapset ei menny tarhaan) eikä otettu rokotuksia... jotenki haiskahti heti ku oli rokotukset valmiina uuteen tautiin.
peesi
Miksi sitten olitte "pahimman" yli kotona, jos kerran tautia ei ollutkaan ja tiesitte, että se on huijausta, Outoa toimintaa ilman logiikan häivää.
en mä sano et se tauti oli huijausta, monien oireet oli kuitenkin kuin normi kuume/oksennustaudissa. ei huvittanu sairastua ollenkaan, se rokote mun mielestä on huijausta. liekkö pelkkää sokerilientä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/167120.shtml
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:me oltiin pahimman ajan yli lähinnä kotona (lapset ei menny tarhaan) eikä otettu rokotuksia... jotenki haiskahti heti ku oli rokotukset valmiina uuteen tautiin.
peesi
en mä sano et se tauti oli huijausta, monien oireet oli kuitenkin kuin normi kuume/oksennustaudissa. ei huvittanu sairastua ollenkaan, se rokote mun mielestä on huijausta. liekkö pelkkää sokerilientä.