Sikainfluenssa pandemia oli kuin olikin huijausta.

• Viestiketjun aloittaja Kyllä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palauttakaapa nyt mieleen Meksikon ja USA:n tilanne viime alkukesästä. Taitaa olla reilu puoli vuotta liian pitkä aika meille nuorille. Idolikin on jo ehtinyt vaihtua ja tulla uudet biisit ja tosi TV-sarjat. Ihmisiä kuoli kasapäin, tauti levisi Espanjaan ja Englantiin; Norjassa oli iso joukko kuolemantapauksia. Meillä on ollut onnea.

Ratkaisut rokotteista tehtiin sen hetken tiedon mukaan ja täälläkin oltiin lähinnä hysteerisiä ja SENHETKISEN tiedon valossa täällä jopa vaadittiin Suomen rajojen sulkemista ja matkustuskieltoja. Niin se aika vaihtuu ja ollaan jälkiviisaita. Tosin tällä hetkellä vasta puolivälissä odotettua taudin leviämistä. Suomessakin kuoli ihmisiä odotetusti. Onneksi suurin osa riskiryhmistä ehdittiin rokottaa, ettei tilastot olleet pahempia. Samoin edes osa kansasta rokotettin ajoissa ja tauti ei näin päässyt leviämään pelätysti.
Suomessa kuoli 2 perustervettä..

minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palauttakaapa nyt mieleen Meksikon ja USA:n tilanne viime alkukesästä. Taitaa olla reilu puoli vuotta liian pitkä aika meille nuorille. Idolikin on jo ehtinyt vaihtua ja tulla uudet biisit ja tosi TV-sarjat. Ihmisiä kuoli kasapäin, tauti levisi Espanjaan ja Englantiin; Norjassa oli iso joukko kuolemantapauksia. Meillä on ollut onnea.

Ratkaisut rokotteista tehtiin sen hetken tiedon mukaan ja täälläkin oltiin lähinnä hysteerisiä ja SENHETKISEN tiedon valossa täällä jopa vaadittiin Suomen rajojen sulkemista ja matkustuskieltoja. Niin se aika vaihtuu ja ollaan jälkiviisaita. Tosin tällä hetkellä vasta puolivälissä odotettua taudin leviämistä. Suomessakin kuoli ihmisiä odotetusti. Onneksi suurin osa riskiryhmistä ehdittiin rokottaa, ettei tilastot olleet pahempia. Samoin edes osa kansasta rokotettin ajoissa ja tauti ei näin päässyt leviämään pelätysti.
Ja muutenkin noihin Suomen kuolleisiin kerättiin melkein auton alle jääneetkin,että saadaan riitävät tilastot...

Vieras
Pandemian uhreiksi julistetaan kyllä kaikki, jotka millään lailla on tekemisissä viruksen kanssa, mutta auta armias jos rokotteen jälkeen tuli keskenmenoja, kuolemia tai muita ongelmia, niin kiireesti kiellettiin, ettei rokotteella VOI OLLA mitään tekemistä sen kanssa. Miksei niitä voitu tutkia, että rokotteesta saataisiin turvallisempi? Sehän maksaisi rahaa ja vähentäisi rikastumisen virtaa. Raha pyörittää koko hommaa ja me tavalliset ihmiset ollaan vain pelinappuloita siinä pelissä.

Taudin sairastanut
Itse säihkähdin hirveätä uutisointia tappajataudista joka leviää meksikosta ja tappaa meidät kaikki.
Rupesin selailemaan uutisia ja tarkastamaan paljonko ihmisiä on tautiin kuollut. Luvut olivat aivan naurettavia 1000 koko mailmassa. Tämä oli syksyllä 2009.

Kaikki influenssat tappavat satojatuhansia ihmisiä vuodessa maailmanlaajuisesti. Luvut nähtyäni totesin koko roskan olevan skandaalin hakuista hehkutusta.

Itse sairastin taudin ja ei se poikennut mitenkään normaaleista influessista. 5 päivää aaltoilevaa kuumetta ja ajoittainen päänsärky.
Rokoteen olisin ehtinyt hakea ennen sairastumista, mutta pidin sitä turhana. En rokota itseäni muitakaan ifluenssia vastaan kun tuntuvat rokotteet toimivan niin huonosti.

Oli taas kiva lueskella täältä kommentteja: Haen rokotteen koko perheelle koska en ole idiootti.
Pahalta tuntuu niiden puolesta ketkä ottivat lapsilleen ainakin narkolepsiia aiheuttavan piikin. Luulisi näitä vanhempia sylettävän, nuosevan vaatimaan selvityksiä ja tuomiota vastuun kantajille.

Suomessa saa tosi tehdä kansalle mitä vaan, eikä ketään kiinnosta.

Yhteistyössä