sika mieheksi

• Viestiketjun aloittaja raivastuttavaa
  • Ensimmäinen viesti
raivastuttavaa
Tapasin erään miehen. Heti kohta hän alkoi "itkemään" sitä,että vaimo ei anna!!!!
Ymmärsin että hänellä on epäilys siitä,että vaimolla on toinen ja hän ei ole koskaan pettänyt vaimoaan,mutta nyt sitten hän ajattelee,ettei sillä ole enää väliä. Hyvin selväki tuli,että hän haluaisi pettää vaimoaan minun kanssani.Sanoin,etten aio olla mikään koston välikappale,koska on saanut vaimoltaa ns.päähän.
Miehen puheet ovat olleet koko ajan todella reteitä. Puhuu itsestään ja saavutuksistaan koko ajan antamatta toiselle puheenvuoroa. Kävi kuitenkin ilmi,että suurin osa näistäpuheita on todellakin liiooittelua.
Hän ruikuttaa omaa surkeaa kohtaloaa minulle ja minun pitäisi sitten ymmärtää ja antaa hellyyttä hänelle!!!

Olen yrittänyt sanoa,että jospa vaikka pohtisit mikä omassa suhteessa on vikana, tai onko itsessäkin kenties jotain vikaa,että tilanne on mennyt tuollaiseksi. Ei kun vaimoei halua jutella...

Voi tsiisus, en todellakin aio antaa itseäni hänen käytettäväkseen. Itse ole juuri selvinnyt pahasta aviokriisistä,enkä halua mitään lisästressiä nyt. Olen ihan suoraan sanonut, ettei kiinnosta.

Mikä miehiä vaivaa, miks pitää vieraalle ruikuttaa,kun kuienkin sitten tyytyy omaan surkeaan elämään...ei ymmärrä

Niin näitä ruikuttajia on tähän aikaan vuodesta liikkeellä.
Kuin on ihailtu jo kauan millanen nainen olet, ja kotona vaimo on niin lihava/laiha kärttynen/ylihuolehtiva.
Sitten pitäis ymmärtää ja antaa kähmiä.Yäk hiivatti mitä limanuljaskoja.
Pikkujoulu kekkereiden jälkeen ei kehtaa edes päin katsoa.
Pitääkö tämän ilmiön kuulua aina pikkujouluihin?
Taidan ensivuonna jättää väliin.

Yhteistyössä