sika flunssaa epäilivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tampereen suunnasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tampereen suunnasta

Vieras
juuh kolmatta päivää 39 kuume ja kauhee yskä. aamul soitin tk:hon ja sanoivat että oireet kuulostaa sika influenssalta. jos jatkuu viel ens maanantaina kuume ni sit tulla lääkäriin mut sitä ennen vain levähtää. heh helppohan niitten on sanoo ku mul on tääl 4v7kk poika 1v7kk poika 3v6kk tyttö ja 3kk poika ei täs paljoo ehdi lepäillä vaik onhan tuo ukkokin tuos mut silki kauhee yskä. jouduin peruu yhden neuvola ajan ni heti olivat kotihoito apua tyrkyttämässä. minähän en tähän sikolättiini mitää vierasta päästä.
täytyy vaa koettaa seinii pitkin kävel ja huumoril ottaa =D mulla on normaali lämpö aika alhainen nimittäis 35-36 eli jo 37 tuntuu huippauksena =(

Alkuperäinen kirjoittaja tampereen suunnasta:
heh helppohan niitten on sanoo ku mul on tääl 4v7kk poika 1v7kk poika 3v6kk tyttö ja 3kk poika ei täs paljoo ehdi lepäillä

Alkuperäinen kirjoittaja tampereen suunnasta:
heti olivat kotihoito apua tyrkyttämässä. minähän en tähän sikolättiini mitää vierasta päästä.

oli ihan pakko kirjoittaa =D
on mul pari kertaa käyny kotihoitaja kun itel menoja ja ukko duunis. mut nyt kun oon sairaana ni en tod kehtaa kuhtuu kettää siinähä on jo iso riski et se tätiki sairastuu. kun kerta lapsii on hankkinu ni eiköhä ne hoidu vaik lattial konttaamal. onneks ei oo ku 2 vaipois ja tuo pienokaisin herättää vaan kerran yös.
Et kyl pitäis siel neuvolaski miettii mitä puhuvat ja aion kyl siitä sanoo kun siel seuraavan kerran käyn et mulle on turha tarjota apua mä en sitä huoli

Yhteistyössä