Sijaisten pallottelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moi, varasin seurella ihan viikon kestävän keikan samassa kohteessa ja ryhmässä. En halunnu olla vara henkilö enkä halunnu kiertää sitä viikkoa. Ja sit yhtäkkiä jouduin lähtee toiseen kohteeseen ja ryhmäki vaihteli, vaikka en sitoutunut tai suostunu semmoseen. Miten vältän tommosen? Kannattaako ottaa esim päivän tai kahen keikkoja? Palloteltiin edes takasin. Tosi kurja olo jäi siitä. :( ahdisti ihan suunnattomasti, koska en tiennyt missä oon viikon aikana, mihin meen aamulla tai mitään muutakaan ryhmästä. Tykkään et siinä viikossaki pääsee vähän tutustumaan. Nyt en sit enää uskalla varata keikkoja, koska pelkään et ne alottaa tommosen sirkuksen. Jos ne tilaa sijaisen kohteeseen, miksi pitää todeta ettei ole tarvetta? Miksi tilata sijainen ja valittaa kokoajan kun sitä ei saa ja sitten kun sen saa sitä ei yhtäkkiä tarvitse? Ei ole sijaisen asia, että teillä on kaikki aikuiset paikalla. Sijainen tietää vain, että on varannut tietyn keikan tietystä kohteesta ja sinne toivoo pääsevänsä. Me olemme ihmisiä. Jos olisin halunnut varata keikan sieltä toisesta kohteesta olisin varannut sen. Jotkut varaavat asuinpaikan ja ilmapiirin mukaan. Kaikki ei halua että heitä lähetetään minne sattuu. Sitten ihmetellään kun sijaisiakaan ei enää saa. Antakaa meidän valita omat kohteemme ja pysyä niissä se viikko tai kaksi päivää jos näin olemme varanneet ja näin lukee meidän keikka netissä.
 

Yhteistyössä